150 میلیارد تومان پروژه آبرسانی در سطح کشور در حال اجرا‌ست
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
 
معاون شرکت آبفای کشور:
150 میلیارد تومان پروژه آبرسانی در سطح کشور در حال اجرا‌ست

معاون هماهنگی و پشتیبانی آب و فاضلاب کشور گفت: در حال حاضر 150 میلیارد تومان پروژه آبرسانی در سطح کشور در حال اجراست که با بهره‌برداری آن بخش عظیمی از نارسایی‌های کشور برطرف می‌شود.

خبرگزاری فارس: 150 میلیارد تومان پروژه آبرسانی در سطح کشور در حال اجرا‌ست
 

 

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، شاهین پاک‌روح در نشست مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی اردبیل اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح‌های خارج از توان شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی در چهار سال گذشته بیش از یک هزار و 200 میلیون تومان از منابع درآمدی این شرکت‌ها صرف هدفمندی یارانه‌ها شد  در حالی که با این رقم اعتبار این دو شرکت می‌توانست بسیاری از مشکلات و نارسایی زیرساختی خود را برطرف کند.

پاک‌روح عنوان کرد: شرایط اقلیمی نیز با ما یاری نکرد و ما یک دهه بحران و خشکسالی را سپری کردیم به طوری که کاهش بارندگی‌ها و تغییر در رژیم بارندگی را در کشور شاهد بودیم به طوری که استان‌های نظیر اردبیل که همواره منابع آب غنی بر اثر بارش‌های برف داشت ذخایر خود را به تدریج از دست داده و به شدت نیازمند تعادل بخشی منابع آب در حوزه‌های مختلف هستیم.

معاون هماهنگی و پشتیبانی آب و فاضلاب کشور به کاهش بارندگی‌ها تا 30 درصد در مناطق مختلف کشور به عنوان یک بحران جدی اشاره کرد و گفت: به دلیل تامین نشدن منابع اعتباری بیش از 150 میلیارد تومان پروژه آبرسانی در سطح کشور نیمه تمام باقی مانده و باید فکری به حال تکمیل و بهره‌برداری آن کنیم.

وی تصریح کرد: صنعت آب کشور امروز مورد اعتماد و وثوق ملت است به طوری که ماموران ما حتی وارد حریم خصوصی خانواده‌ها شده و اقدام به ثبت اطلاعات می‌کنند و این اعتماد به حدی است که مردم با خیال راحت آب مصرف کرده و بدون دغدغه خاص از این امکانات بهره‌ می‌گیرند.

پاک‌روح ضرورت به کارگیری پساب‌های فاضلاب را در بخش کشاورزی و خروج این بخش از بحران را یادآور شد و گفت: اجرای این طرح‌ها می‌تواند به از بین رفتن شیوع بیماری وبا کمک کند.

معاون هماهنگی و پشتیبانی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: سرمایه‌گذاری‌ها باید به سمتی برود تا مخاطرات ما در این حوزه به حداقل برسد چرا که از اول قرار بر این بوده که شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی با وضعیت درآمدی مناسب به مرحله خودگردانی برسند.

این مسئول پایین بودن بهای آب مصرفی را یادآور شد و گفت: بهای آب مصرفی بسیار پایین است و تامین منابع آب روستاییان نیز رقمی کمتر از وضعیت مصرف آب در شهرها را دارد که هیچ همخوانی با سرمایه‌گذاری‌ها و منابع صرف شده در حوزه نگهداری و بهره‌برداری اصولی ندارد.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، پاک‌روح خواستار تشکیل مجمع خیرین آبرسان در شهرهای مختلف شد و گفت: ما تجربه خوبی را در برخی از استان‌ها در این زمینه داریم و تلاشمان بر این است تا این مجامع را تقویت کرده و به راه‌اندازی آن کمک کنیم.

 

انتهای پیام/62003/ش30/ظ1004

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, ] [ 23:52 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 114934
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1