قنبری مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی اردبیل شد
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
 
با حضور مسئولان کشوری و استانی
قنبری مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی اردبیل شد

با حضور مسئولان کشوری و استانی محسن قنبری به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی اردبیل معرفی شد.

خبرگزاری فارس: قنبری مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی اردبیل شد
 

 

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، در مراسمی که پیش از ظهر امروز در سالن شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برگزار شد، از زحمات پرویز عباسی مدیرعامل سابق و فتح‌الله نوخواه سرپرست قدردانی شد و محسن قنبری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل معرفی شد.

در این مراسم مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل خاطرنشان کرد: اعتبارات اندک و محدود دولتی به هیچ‌وجه پاسخگوی فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی نبوده و ما راهی جز روی آوردن به کسب منابع اعتباری از سوی بخش خصوصی و فعالان در این حوزه نداریم.

پرویز عباسی یادآور شد: حتی در حوزه جذب سرمایه‌گذاران نیز به دلیل مشکلات و نارسایی‌هایی که در این حوزه وجود دارد ما با تنگنا روبه‌رو بودیم و نتوانسته‌ایم اعتبارات بخش آب و فاضلاب روستایی را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه با منابع محدود نمی‌توانیم تاسیسات جدید ایجاد کنیم و بیشتر از این در این زمینه سرمایه‌گذاری‌ها را شاهد باشیم، ادامه داد: 70 درصد روستاهای استان اردبیل تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی هستند و تجهیزات آنها نیاز به نگهداری و مراقبت دارد که بهتر است با واگذاری امور به مردم در این زمینه برنامه‌ریزی مناسب انجام شود.

مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل به اجرای طرح‌ها با واگذاری به بخش خصوصی در حوزه آب و فاضلاب روستایی اشاره کرد و یادآور شد: نقاط قوت این امر مورد بازنگری قرار گرفت تا مانند استان‌های دیگر بتوانیم موانع را از سر راه برداریم.

عباسی افزایش قیمت‌ها و نوسانات در این زمینه را یکی از مشکلات جدی بیان کرد و گفت: در این زمینه پیمانکاران سپر بلا شده‌اند و به رغم رشد قیمت‌ها کاهش نارسایی‌ها را در این زمینه شاهد بودیم.

وی مشکل دیگر را در این ارتباط عدم تخصیص اعتبارات به شکل واقعی در سال‌های گذشته بیان کرد و افزود: با تخصیص 18 درصد اعتبارات سالانه نمی‌توان وضعیتی مطلوب‌تر از این شرایط داشت.

مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل تصریح کرد:‌ 35 درصد زیان را به عنوان کمک دریافت می‌کردیم در حالی که در برخی از استان‌ها رقم این کمک زیان شرکتی به 80 درصد می‌رسید.

عباسی یادآور شد: آبرسانی به مردم نه قابلیت تعطیل شدن دارد و نه می‌توان در این زمینه اقدامات بی‌نظیری را انجام داد در حالی که ما با استفاده از روش‌های نوین سعی می‌کردیم تا خدمات‌مان کیفی‌تر شود.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، وی در پایان سخنان خود ارائه خدمات به روستاییان را یادآور شد و گفت:‌ در حالی که شهرنشینان ما به صورت غیر‌حضوری و الکترونیکی خدمات این شرکت را دریافت می‌کردند نباید اسباب آزار و اذیت روستاییان در مراجعه حضوری پیش می‌آمد و ما در حل این مشکل 9 سایت خدمات شرکت را در روستاها راه‌اندازی کردیم تا با همکاری دفاتر آی.‌سی‌.تی ارائه خدمات الکترونیکی را به روستاییان شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/62004/ق40

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, ] [ 14:54 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 114914
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1