هدر‌رفت 80 درصدی آب در مناطق روستایی قابل قبول نیست
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
ارسال به دوستان
معاون استاندار اردبیل:
هدر‌رفت 80 درصدی آب در مناطق روستایی قابل قبول نیست

معاون منابع انسانی و پشتیبانی استاندار اردبیل گفت: اینکه در برخی از شهرها 80 درصد منابع آب روستایی به دلیل ترکیدگی و پوسیدگی لوله‌ها هدر برود با وجود علوم و فنون جدید قابل قبول نیست.

خبرگزاری فارس: هدر‌رفت 80 درصدی آب در مناطق روستایی قابل قبول نیست
 

 

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، اقبال عباسی صبح امروز در مراسم معارفه مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل اظهار کرد: در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری مناسبی در مناطق آذربایجان به ویژه اردبیل انجام نشده و اگر استانداران سابق این استان را تاکنون در ذهن مرور کنیم می‌بینیم که چه کسانی مدیریت اردبیل را عهد‌ه‌دار بوده‌اند که با قابلیت‌ها و توانمندی‌های بومی آشنایی کافی نداشتند.

وی ادامه داد: قرار بود در 9 سال گذشته 11 هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه تولید، صنعت و کار‌آفرینی به استان اردبیل اختصاص یابد که در سه سفر دولت قبل تنها 4 هزار و 800 میلیارد تومان تسهیلات به این استان از طریق بانک‌ها پرداخت شده است.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی استاندار اردبیل یادآور شد: معلوم نیست مابقی این اعتبارات مصوب به کدام استان‌ها سرازیر شده و در چه حوزه‌هایی مصرف شده است.

عباسی پوشش هزار و 300 روستای استان را در برخورداری از خدمات آبفای روستایی با جمعیتی بالغ بر 400 هزار نفر یادآور شد و خاطرنشان کرد: ‌در اغلب شهرستان‌ها شرکت‌های آب و فاضلاب عملکرد ضعیفی داشتند؛ به طوری که در شهر پارس‌آباد در سفر اخیری که به این شهرستان داشتیم متوجه شدیم که 80 درصد آب‌های روستایی بر اثر ترکیدگی و پوسیدگی لوله و تاسیسات هدر می‌رود.

این مسئول اضافه کرد:‌ شرکت مهندسی آب و فاضلاب باید پیگیر این موضوع باشد تا با انجام سرمایه‌گذاری‌ها این منابع بیهوده به هدر نرود.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی استاندار اردبیل با یادآوری اینکه وضعیت اعتبارات استان نامناسب است، ادامه داد:‌ در سال گذشته 30 میلیارد تومان صرف پروژه‌های عمرانی شده است که کافی نیست.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، عباسی در پایان تصریح کرد: در این اوضاع و احوال باید به سراغ سرمایه‌گذاران بخش خصوصی رفت که در بخش توسعه روستایی می‌توان از منابع مورد نظر در این زمینه و همچنین توانمندی خیرین و افراد نیکوکار استفاده کرد.

 

انتهای پیام/62004/ز30

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, ] [ 14:39 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 213
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 213
بازدید ماه : 230
بازدید کل : 115097
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1