7 مرکز خرید گندم در اردبیل فعال است
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
 
فرماندار اردبیل:
7 مرکز خرید گندم در اردبیل فعال است

فرماندار اردبیل گفت: 7 مرکز خرید گندم در شهرستان اردبیل فعال شده تا امر خرید بدون وقفه و مشکل ادامه پیدا کند.

خبرگزاری فارس: 7 مرکز خرید گندم در اردبیل فعال است
 

 

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در جلسه هماهنگی خرید گندم در اردبیل اظهار کرد:‌ این مراکز به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهد کرد تا زارعان بتوانند محصولشان را ارائه کنند؛ بهتر است با نصب پلاکارد و افزایش نظارت‌ها بر قیمت‌ کامیون‌های حمل گندم در این زمینه تسهیل ایجاد شود.

وی ممنوعیت خروج گندم از اردبیل را یادآور شد و افزود: هرگونه خروج گندم از شهرستان به استان‌های همجوار توسط افراد سودجو ممنوع بوده و آغاز خرید تضمینی گندم و پرداخت به موقع بهای گندم‌های خریداری شده از کشاورزان در این شهرستان ممنوع است. 

فرماندار شهرستان اردبیل ظرفیت خرید این شهرستان را 13 هزار تن اعلام کرد و افزود: باید با ذخیره گندم مرغوب در طول سال بتوان در استحصال آرد مرغوب و تولید نان با کیفیت مشکلی نداشت.

زنجانی در این جلسه خواستار تلاش مسئولان ذی‌ربط برای خرید تضمینی گندم با تمام قوا شد و ادامه داد: باید جلسات تنظیم بازار خرید گندم در این شهرستان به صورت جدی پیگیری شود.

این مسئول از بانک‌های عامل خواست، بهای گندم خریداری شده از کشاورزان را به موقع پرداخت کنند تا بخش خصوصی در این خصوص مشکلی نداشته باشد.

فرماندار اردبیل با تاکید بر حمایت از کشاورزان تصریح کرد: اعمال مدیریت و تدبیر در تولید گندم موجب مراقبت جدی در نگهداری از این محصول استراتژیک شده، همچنین از خروج بی‌ضابطه این محصول و رواج بازار دلالی و واسطه‌گری جلوگیری کرده است.   

زنجانی ادامه داد: از اقدامات دولت تدبیر و امید برای حمایت از کشاورزان، خرید تضمینی محصولات کشاورزی و افزایش قیمت‌هاست که به منظور اولویت دادن به تولیدات کشاورزی و حمایت از زارعان از طرف دولت مورد توجه قرار گرفته است.

این مسئول یادآور شد: قیمت پایه خرید گندم کیلویی هزار و 50 تومان نرخ‌گذاری شده است و کشاورزان می‌توانند با مراجعه به هفت مراکز خرید گندم در این شهرستان محصول تولیدی را تحویل دهند.

فرماندار اردبیل با تاکید بر اینکه کشاورزان از برداشت زودهنگام گندم خودداری کنند، تصریح کرد: مراکز خرید گندم در اردبیل مجاز به خرید گندم‌هایی با سقف رطوبت 14 درصد، افت مفید 10 درصد و افت غیرمفید 7 درصد هستند و گندم‌های نارس و غیر استاندارد در مراکز خرید تحویل گرفته نمی‌شود.

زنجانی از تشکیل کمیته‌ فنی در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: به منظور نظارت بر برداشت گندم کمیته‌ فنی در سطح شهرستان تشکیل و براساس آن اکیپ ضایعات کمباین برای نظارت فنی بر کار برداشت ایجاد شده است تا در صورت بروز مشکل در برداشت و خرید گندم این مشکل در اسرع وقت رفع شود.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، وی در پایان سخنان خود در راستای حمایت از این قشر خواستار افزایش ساعت خرید و تحویل محصول کشاورزی در مراکز خرید با نصب پلاکارد و نظارت بر قیمت کامیون‌های حمل گندم شد.

 

انتهای پیام/62003/ز40

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, ] [ 14:33 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 114889
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1