نمایش ایران در جام جهانی نتیجه درخشش ستارگان بود
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
 
بازیکن پرسپولیس:
نمایش ایران در جام جهانی نتیجه درخشش ستارگان بود

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبالی که ایران در جام جهانی از خود نشان داده نتیجه یک کار سیستمی و برنامه‌ریزی شده نبوده است بلکه بیشتر با محوریت درخشش بازیکنان بوده است.

خبرگزاری فارس: نمایش ایران در جام جهانی نتیجه درخشش ستارگان بود
 

 

حمیدعلی عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: این واقعیت تلخی است که فدراسیون فوتبال و مسئولان رده‌های مختلف فوتبال ما در تقویت و توسعه فوتبال سیستماتیک و با برنامه‌ریزی منسجم عمل نمی‌کنند و به همین خاطر درخشش فوتبال ما مقطعی و بیشتر با تکیه بر چندین بازیکن است.

وی از مسئولان و متولیان ورزش فوتبال خواست برای حضور مقتدرانه در عرصه‌های مختلف با برنامه‌ریزی عمل کنند چرا که استعدادهای فوتبال ما هیچ کم از استعدادهای دیگر کشورها حتی برزیل و آرژانتین ندارد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: ما در بازی امروز مقابل بوسنی نیز با توکل به خداوند و توان بالای بازیکنان می‌توانیم به پیروزی دست پیدا کنیم اما کار سختی را داریم چرا که بوسنی به این راحتی تن به شکست نخواهد داد.

علی عسگر افزود: در مردم ما ذوق و شوق خاصی برای صعود تیم ملی فراهم آمده و تیم ملی نیز با بازی خوب و روان خود در مقابل آرژانتین توقعات را بالا برده ولی واقعیت تلخ این است که ما برای این بازی‌ها بدون برنامه خاص وارد شدیم و تنها به استعدادهای فردی بازیکنان تکیه داریم.

بوسنی بازی انتحاری را انجام می‌دهد

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس نیز در حاشیه بازی تیم پرسپولیس با تیم متحد اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل بیان کرد: بازی ایران با بوسنی بر خلاف اعتقاداتی که وجود دارد که یک بازی راحت خواهد بود به نظر می‌رسد با توجه به حذف شدن تیم بوسنی بازی سختی باشد چرا که این تیم بدون ترس از صعود و سقوط بازی انتحاری انجام خواهد داد تا حداقل در آخرین بازی آبرویش را حفظ کند.

سوشا مکانی گفت: ما به راحتی نمی‌توانیم از پس تیم بوسنی برآییم به همین خاطر به بازی شبیه به نیمه دوم ایران – آرژانتین نیاز داریم تا کوبنده و منسجم بازی نفس‌گیرمان را برابر بوسنی انجام دهیم تا با اتفاقاتی که در بازی دو تیم آرژانتین و نیجریه رخ می‌دهد برای صعود به مرحله بعد امیدوار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم هر اتفاقی که در این بازی می‌افتد به نفع تیم ملی ما باشد و ما با شایستگی این جام را پشت سر بگذاریم.

تشویق هواداران پشتوانه عظیم تیم ملی خواهد بود

دیگر بازیکن تیم پرسپولیس نیز به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: ایران بازی فوق‌العاده‌ای را مقابل آرژانتین انجام داد و نظیر این بازی مقابل بوسنی گره‌گشا خواهد بود.

 

رضا نوروزی با بیان اینکه تشویق هواداران تیم ما را در بازی آخرمان نیز امیدوار به صعود خواهد کرد، ادامه داد: باید تلاش و جدیتمان بر این باشد تا زمینه یک بازی خوب و روان همراه با کیفیت بالا را به نمایش بگذاریم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, ] [ 14:28 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 114932
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1