گسترش پوشش بیمه ای برای جبران خسارت های حوادث طبیعی
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

گسترش پوشش بیمه ای برای جبران خسارت های حوادث طبیعی

اردبیل -ارتاویل نیوز- معاون وزیر کشور ورییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: توسعه و گسترش پوشش بیمه در بخش های مختلف از جمله راهکارهای اصلی دولت برای جبران خسارت های ناشی از حوا دث وبلایای طبیعی است.

 

به گزارش ارتاویل نیوز ، اسماعیل نجار روز سه شنبه درحاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان مشگین شهر در گفتگو با خبر نگار ایرنا افزود: در سال های اخیر اقدامات خوبی در این راستا انجام گرفته و باید این تلاش با حمایت دولت تا پوشش صد در صدی مزارع، باغ ها واماکن عمومی وخصوصی ادامه یابد.

وی بیان کرد: در حال حاضر با توجه به تحت پوشش نبودن مقدار قابل توجهی از اراضی وباغ ها در شهرستانهای مختلف کشور تلاش می شود با استمهال تسهیلات کشاورزی ودر صورت امکان با پرداخت بخشی از خسارت به افراد آسیب دیده از مشکلات مردم در این زمینه کاسته شود. 

وی داشتن اقتصاد تک محصولی در مناطق مختلف کشور از جمله شهرستان مشگین شهر را از عوامل اصلی رکود اقتصاد دانسته و بر رهائی از اقتصاد تک محصولی با استفاده از روشهای نوین وعلمی از جمله اصلاح الگوی کشت ،استفاده از ارقام سازگار با منطقه ودیگر روشهای مرسوم در سایر نقاط جهان تاکید کرد.

وی افزود: به تازگی به دنبال سفر وزیرجهاد کشاورزی به شهرستان مشگین شهر وبازدید و ی از مناطق آسیب دیده شهرستان، شورای عالی مدیریت بحران با حضور وزرای مربوطه تشکیل جلسه داد که نتایج حاصله از آن به اطلاع کشاورزان وباغداران منطقه خواهد رسید 

سرپرست فرمانداری شهرستان مشگین شهر نیز با بیان اینکه در سال جاری فقط شش هزار میلیارد ریال از بابت سرمازدگی باغ های میوه به این شهرستان خسارت وارد شده خسارت ناشی از سیل را بسیاربیشتر از این مبلغ بیان کرد. 

ابراهیم امامی خواستار توجه جدی دولت به خسارت دیدگان این شهرستان شد. 

شهرستان مشگین شهر در 100 کیلومتری اردبیل واقع است. این شهرستان مرکز باغداری استان محسوب می شود . در فرودرین ماه امسال به دنبال برودت هوا حجم زیادی از باغ های این شهرستان دچار سرمازدگی شدند.

7117/530

 

 
انتهای پیام /* 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, ] [ 1:48 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 114957
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1