عده ای عمر خویش را صرف بدبخت کردن جامعه می کنند
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

نماينده اردبيل گفت: اقدامات دلواپسان و اظهارات زير لحاف جويان، نمي‌تواند در راستاي تحکيم وحدت و انسجام داخلي و تقويت اقتدار ملي و افزايش قدرت نفوذ و چانه‌زني‌ها تلقي گردد.

به گزارش ارتاویل نیوز، کمال‌الدين پيرموذن عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس در نطق ميان دستورخود گفت: ياد و نام شهيد قلم و آزادگي ، دکتر علي شريعتي را گرامي مي‌دارم، هم او که اشعار نمود: صداقت، در مقابل سياست ديگران، سادگي است و سياست در مقابل صداقت ديگران خيانت.

وي گفت: در هنگامي‌که کشور نيازمند همدلي، اتحاد و پرهيز از هرگونه تنش و اختلاف است، اقدامات دلواپسان و اظهارات زير لحاف جويان، نمي‌تواند در راستاي تحکيم وحدت و انسجام داخلي و تقويت اقتدار ملي و افزايش قدرت نفوذ و چانه‌زني‌ها تلقي گردد، بلکه موجبات دلسردي مردم و آسيب رساني به منافع نظام است. نماينده اردبيل گفت: عامل آنهايي که چشمان دوختند واز سخن‌ها، عالمي را سوختند. شما از جرگه آدم‌هايي هستيد که نيمي از عمر خويش را صرف بدبخت کردن نيم ديگر جامعه مي‌کنيد به کجا چنين شتابان؟! وي با اشاره به اينکه نصيب مرد جز خون جگر چيست؟ به نامردان چو افتد رشته کار، گفت: اگر تاکنون نگران رفتارهاي فراقانوني، مطلق گرايي‌ها، افراطي گري‌ها، سوء مديريت‌ها، آسيب‌هاي اجتماعي، حيف‌و‌ميل بيت‌المال و ظهور خود سري‌ها بوديم. امروزصداي پاي جنايت و آدم‌کشي‌ها را به نام اسلام نه از دور دست که از نزديک مي‌شنويم.

پيرموذن گفت: جهانيان بدانند پيامبر انسان دوست مکتب اسلام اشعار نموده اند، افراطي‌ها بهر‌ه‌اي از اسلام نبرده‌اند فلذا اين يزيديان، قابيليان و جانيان عمل کثيف کشور ياغي و وهابي پرور را مسلمان نپنداريد.

وي با تاکيد بر اينکه حاکمان نامرد ظالم عربستان سعودي از اعدام روحانيون شيعه و منتقدان سني و خون‌ريزي و تروريست پروري دست بردارند گفت: جمهوري اسلامي ايران به خون منادي صبح و ‌آرامش در جهان‌، يار مظلومان‌، عالم است و به اين تکفيري‌هاي جاني تاکيد مي‌کند که از خوي حيواني خويش دست کشيده و از کشورهاي ظالم پشتيبان جانيان نيز مي‌خواهد به خود آيند عضو کميسيون صنايع مجلس گفت: شهيد دکتر بهشتي اعلام نموده اند اسلام دين نشاط است نه اندوه، نبي‌اکرم اسلام فرموده‌اند بازي و بازيچه داشته باشيد که دوست ندارم در دين شما خشونت باشد.

 

وي با اشاره به آيه اي از قرآن کريم گفت: اين آيه از محکمات قرآن و صريح است که اي پيغمبر در برابر کسانيکه بسياري از مواهب زندگي را تحريم مي‌کردند، اعلام کن چه کسي زينت، آرايش و زيبايي‌هايي که از خداوند از درون طبيعت براي بندگانش برون کشيده حرام کرده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, ] [ 1:46 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 133
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 150
بازدید کل : 115017
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1