علی دایی از کمپ ترک اعتیاد اردبیل بازدید کرد
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
 
همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر
علی دایی از کمپ ترک اعتیاد اردبیل بازدید کرد

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر علی دایی اسطوره فوتبال ایران و آسیا از کمپ ترک اعتیاد همیاران سلامت در اردبیل بازدید و به همت جوانان برای دور شدن از اعتیاد تأکید کرد.

خبرگزاری فارس: علی دایی از کمپ ترک اعتیاد اردبیل بازدید کرد
 

 

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، در این بازدید که عصر امروز و با همراهی مسئولان بهزیستی، ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با مواد مخدر اردبیل برگزار شد، علی دایی با حضور در جمع بهبود یافتگان و خود معرف‌های ترک اعتیاد از آنها خواست در این زمینه با روحیه و توکل بر خداوند متعال و حمایت و پشتیبانی خانواده‌ها اراده کرده و به نتیجه کار نیز امیدوار باشند.

در این بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با قدردانی از حضور علی دایی در این محفل گفت: علی دایی در انجام کارهای خیرخواهانه و حرکت‌های مثبت و مؤثر همواره پیشقدم بوده و با حضور در محافل مختلف سعی می‌کند تا جوانان را به میدان‌های ورزش و تفریحات سالم سوق بدهد.

ایوب بهتاج افزود: برای دوری از محیط کسالت‌آور اعتیاد و حتی مصرف دخانیات باید توانمندی‌ها و ظرفیت میادین ورزشی با اهمیت شمرده شود چرا که تنها رمز و راز دوری از این آسیب‌ها وارد شدن به میدان ورزش و حفظ تندرستی است.

وی از متولیان این کمپ خواست تا امکانات ورزشی در اختیار پذیرفته ‌شدگان در این کمپ قرار دهند تا اوقات فراغت خود را با ورزش سپری کرده و ما نیز آمادگی داریم تجهیزات و امکانات ورزشی را در حد وسع و توان در اختیار آنها قرار دهیم.

علی دایی سفیر مبارزه با مواد مخدر باشد

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل نیز در این بازدید تصریح کرد: حضور علی دایی به عنوان الگوی بی‌نظیر ملی و جهانی برای جوانان و نوجوانان ما دارای اهمیت است و حضور او در این کمپ نیاز معنوی، روحی و روانی را می‌تواند با آرامش خاطر برطرف کند.

الله‌شکور فخیمی خاطرنشان کرد: سالانه صدها نفر با حضور در این کمپ‌ها در چرخه درمان و ترک اعتیاد قرار می‌گیرند اما تنها 20 درصد آنها موفق به ترک شده و در ادامه مسیر با اعتماد و روحیه قوی قادر به ترک اعتیاد می‌شوند.

وی اولویت ستاد مبارزه با مواد مخدر را مردمی کردن و اجتماعی کردن مبارزه و کاهش آسیب‌ها در این زمینه اعلام کرد و ادامه داد: علی دایی به عنوان چهره شناخته شده ملی و جهانی می‌تواند سفیر مبارزه با مواد مخدر باشد و از تمام ملت‌ها بخواهد تا در مقابله و مبارزه با این پدیده مصمم باشند چرا که امروز اعتیاد بزرگ‌ترین آفت و طاعون قرن است که جوانان و نوجوانان ما را تهدید می‌کند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل از رسانه‌ها و خبرنگاران به عنوان شاخک‌های حسی این حوزه یاد کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا به شکل جامع و کامل در مقابله با این پدیده به توفیقات واقعی دست پیدا کنیم.

مسئول مرکز ترک اعتیاد همیاران سلامت در اردبیل نیز افزود: ما در این مرکز با پذیرش ماهانه 30 نفر به شیوه‌های درست و علمی سعی در ترک اعتیاد آنها داریم و با استفاده از پزشکان، روان‌پزشکان، مددکاران اجتماعی و همراهی برخی دستگاه‌های تخصصی سعی داریم تا با پذیرش افراد معتاد نسبت به ترک و سلامت آنها اقدام کنیم.

 

مجید نیرومند به کمبود فضای فعالیت این مجموعه و همچنین برخی از مشکلات و نارسایی‌های اعتباری در تجهیز این مؤسسه اشاره کرد و متذکر شد: در حالی که همه متولیان باید یاریگر چنین مجموعه‌هایی باشند و پدیده مواد مخدر را یک دغدغه و نگرانی برای خود بدانند امروز با برخی بی‌توجهی‌ها در این حوزه روبه‌رو هستیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ سه شنبه 3 تير 1393برچسب:, ] [ 23:51 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 99
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 114983
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1