حکم سارقان صرافی در اردبیل صادر می‌شود
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
 
مدیرکل دادگستری استان اردبیل:
حکم سارقان صرافی در اردبیل صادر می‌شود

مدیرکل دادگستری استان اردبیل گفت: پرونده سرقت از صرافی در استان در دادگاه کیفری مراحل پایانی را سپری می‌کند و به زودی حکم متهمان صادر می‌شود.

خبرگزاری فارس: حکم سارقان صرافی در اردبیل صادر می‌شود
 

 

به گزارش خبرگزاری ارتاویل نیوز از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی صبح امروز در جلسه پرسش و پاسخ خبرنگاران در هفته قوه قضاییه در اردبیل اظهار کرد: به محض صدور حکم اطلاع‌رسانی در این زمینه انجام می‌شود و مجرمان به سزای اعمالشان خواهند رسید.

وی در مورد پرونده قاچاق عتیقه در منطقه خروسلو و کشته شدن چند نفر در این حادثه خاطرنشان کرد: رسیدگی به این پرونده به زودی بعد از پایان تحقیق و بررسی آغاز می‌شود ولی هنوز در این زمینه به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.

*پرونده اقتصادی ویژه در اردبیل وجود ندارد

مدیرکل دادگستری استان اردبیل در مورد پرونده‌های اقتصادی در استان تصریح کرد: به جز یک پرونده که منتهی به صدور حکم شده است، پرونده اقتصادی خاص و ویژه نداریم و از این جهت اردبیل در وضعیت مناسبی قرار دارد.

قاصدی در مورد پرونده برخی از مدیران نیز یادآور شد: در این زمینه اگر پرونده‌ای منتهی به نتیجه شده باشد پاسخگو هستیم وگرنه در این زمینه نمی‌توان اظهار‌نظر کرد.

به گزارش خبرگزاری ارتاویل نیوز از اردبیل، این مسئول تصریح کرد: ما حق نداریم اطلاعات پرونده را در اختیار خبرنگاران قرار دهیم مگر آن‌که حکم قطعی شده باشد ولی خبرنگاران برای تهیه خبر از دادگستری و زندان با هماهنگی‌های لازم هیچ مشکلی نخواهند داشت.

مدیرکل دادگستری استان اردبیل در مورد برخورد با اتباع خارجی بد‌حجاب در مناطق مرز‌نشین افزود: در جلسه آینده شورای فرهنگ عمومی در این زمینه بحث و بررسی خواهیم کرد تا ببینیم به چه نحو و شکلی باید با این اتباع برخورد کنیم.

قاصدی ادامه داد:‌ برخورد با بد‌حجابی اتباع خارجی قطعاً‌ متفاوت از برخورد با بد‌حجابی داخلی خواهد بود؛ البته در این زمینه معضل خاصی نداریم.

وی اضافه کرد: شورای فرهنگ عمومی در این زمینه به هر جمع‌بندی برسد اقدام جدی را انجام خواهیم داد.

مدیرکل دادگستری استان اردبیل با اشاره به آمار ورودی پرونده در سال گذشته به مراجع قضایی اظهار کرد: 94 هزار پرونده ورودی داشتیم که به همان میزان نیز رسیدگی انجام شده و پرونده‌ها مختومه شده است.

به گزارش خبرگزاری ارتاویل نیوز از اردبیل، قاصدی در پایان سخنان خود در مورد برخورد با سوداگران مرگ گفت: قاچاقچیانی که بیش از 31 گرم شیشه،‌ کراک و هروئین حمل کنند به مجازات اعدام محکوم می‌شوند و هیچگونه عفو و بخششی برای سوداگران مرگ وجود ندارد.

 

انتهای پیام/62004/ز40/ظ1004

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ سه شنبه 3 تير 1393برچسب:, ] [ 23:36 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 168
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 168
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 115052
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1