انتقاد معاون وزیر کشور از ساخت و سازهای حریم رودخانه
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
 
در بازدید نجار از سرعین صورت گرفت
انتقاد معاون وزیر کشور از ساخت و سازهای حریم رودخانه

معاون وزیر کشور از ساخت و سازهای حریم رودخانه‌های سرعین به شدت انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: انتقاد معاون وزیر کشور از ساخت و سازهای حریم رودخانه
 

 

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، اسماعیل نجار عصر امروز در بازدید از آبراه‌های سرعین و مشکلات به وجود آمده در وقوع سیل در شهر توریستی سرعین اظهار داشت: با توجه به اینکه حریم و بستر رودخانه‌ها به شکل غیرقانونی و با بی‌توجهی مسئولان به ساخت و ساز اختصاص یافته در صورت وقوع سیل بیشترین خسارت متوجه ساکنان این منطقه است که امیدواریم با هدف‌گذاری و جانمایی جدید نسبت به اصلاح این فرآیند اقدام شود چرا که ما در سازمان مدیریت بحران کشور نیز این امر را پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تنها با تزریق اعتبار نمی‌توان مشکلات و آسیب‌ها را برطرف کرده و از دامن حوادث رهایی پیدا کرد، افزود: به جای این اقدامات بهتر است منطقی و عقلانی برنامه‌ریزی کنیم تا ببینیم در مقابل حوادثی چون سیل، زلزله، رانش، خشکسالی و... چه راهکار منطقی را می‌توانیم در پیش بگیریم تا اصلاً خسارتی متوجه مناطق محروم نشود.

رئیس سازمان مدیریت بحران همچنین در بازدید از مناطق سیل‌زده مشگین‌شهر تصریح کرد: در کنار پیشگیری از وقوع حوادث باید توسعه بیمه محصولات کشاورزی را در دستور کار قرار دهیم، چراکه فرهنگ بیمه امروز مغفول مانده است.

نجار در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار این امر مسئولان جهاد کشاورزی باید تولید زارعان و باغداران را از رویه تک محصولی خارج کرده و با ترغیب و تشویق تولید و عمل‌آوری محصولات متنوع بکوشند تا کشاورزان به تنوع کشت روی آورند تا اگر یک محصول آنها آسیب دید محصول دیگر آنها بتواند سودآوری لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه برآورد خسارت حوادث غیرمترقبه باید واقعی و به دور از هرگونه اقدام جانبدارانه باشد، اضافه کرد: قرار است با جمع‌بندی خسارت وارده به بخش‌های مختلف در هفته آینده لایحه‌ای تقدیم دولت شود تا آنها برای جبران این بخش‌ها منابع لازم را اختصاص دهند.

معاون وزیر کشور در زمینه بازپرداخت بدهی بانکی کشاورزان خسارت دیده اعم از زارعان، باغداران و دامداران یادآور شد: ما استمهال تسهیلات آنها را به مدت سه سال خواستار شدیم و قرار است بانک‌های عامل در این زمینه همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرهای مشگین‌شهر و گرمی در استان اردبیل بیشترین خسارت را از سیل و حوادث غیرمترقبه در سه ماهه اول دیده‌اند، گفت: امیدواریم با تأمین منابع اعتباری به خسارت‌دیدگان پرداختی‌های مناسبی را داشته باشیم تا بخشی از این خسارت جبران شود.

 

انتهای پیام/62003/غ30

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ سه شنبه 3 تير 1393برچسب:, ] [ 23:34 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 94
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 114978
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1