برگزاری کلاس های بین المللی رایگان برای بازی های رایانه ای
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
پایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز


 نشست هم‌اندیشی هیات‌های استانی ورزش‌های الکترونیک با رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، عصر دیروز در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. در این نشست که اعضای هیات‌های 13 استان در آن حضور داشتند، سردار مجدآرا، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی ضمن تشکر فعالیت هیات‌های استانی، ورزش‌های الکترونیکی را امری مهم برشمرد و بر لزوم جدی گرفتن این ورزش در سطح کشور تاکید کرد.

سردار مجدآرا فعال بودن تمام استان‌های کشور را در این ورزش امری مهم دانست و گفت: «برای پیشرفت در بازی‌های رایانه‌ای باید با ارگان‌های مختلف که در بدنه اجرایی کشور فعالیت می‌کنند هماهنگ باشیم و بتوانیم از تمام ظرفیت‌های موجود در استان بهره ببریم، نباید تمام امکانات فقط به مرکز استان تعلق یابد و باید طوری فعالیت کنیم که در تمام شهرستان‌ها، امکانات و تجهیزات این رشته وجود داشته باشد.»

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، با تاکید بر اهمیت آموزش گفت: «مقام معظم رهبری در تمام این سال‌های بر مقوله آموزش و فرهنگ تاکید بسیار داشته‌اند، ما باید در این رشته هم به آموزش نگاهی ویژه داشته باشیم و بتوانیم آموزش را در این رشته روزآمد کنیم. اگر نیاز به مدرس بین‌المللی دارید، اعلام کنید، من قول می‌دهم برای تمام استان‌ها کلاس‌های بین‌المللی رایگان برگزار کنیم.»

در این نشست هم‌چنین آقای یعقوبی به سمت سرپرست موقت و میثم طهماسبی به سمت دبیر انجمن بازی‌های رایانه‌ای معرفی شدند.

میثم طهماسبی دبیر انجمن بازی‌های رایانه‌ای، نگاه علمی به بازی‌های رایانه‌ای را اولویت مدیریت جدید انجمن دانست و گفت: «با توجه به نگرانی‌های خانواده از خطرساز بودن برخی بازی‌های رایانه‌ای، باید تیم‌های رصد محتوای بازی‌های رایانه‌ای تشکیل شود تا با ارائه گزارش ماهانه به انجمن به منظور اطلاع‌رسانی بازی‌های آسیب‌زا و تهدیدساز بتواند این نگرانی خانواده را از بین ببرد. همچنین باید هماهنگی جدی و عمیقی میان استان‌ها شکل بگیرد تا برنامه‌های انجمن در سطح کشور به صورت هم‌سان پیاده شود.»

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ سه شنبه 3 تير 1393برچسب:, ] [ 23:29 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 114897
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1