فرمانده جدید سپاه شهرستان پارس آباد معرفی شد
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
با حضورفرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان؛
فرمانده جدید سپاه شهرستان پارس آباد معرفی شد
در آييني با حضور فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبيل، "عباس نوظهور" به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان پارس آباد معرفی شد.

به گزارش ارتاویل نیوز به نقل از آران مغان، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد با حضور سردار فرهنگ مستعدحصاری فرمانده تیپ37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبيل، فرماندار و دادستان منطقه، بخشداران و مدیران دستگاه‎ها و ادارات دولتی شهرستان، مسئولان نظامی و انتظامی و بسيجيان در حسينيه سپاه ناحیه پارس آباد برگزار شد.

 

فرمانده تیپ37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبيل در اين مراسم سپاه را يك مولود انقلابي در جهت اهداف و آرمانهای والای انقلاب اسلامی دانست و گفت: يکي از نهادهايي که پس از پيروزي انقلاب اسلامي به فرمان امام خميني (ره) تشکيل شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بود که  گامي اساسي در راه سازمان دهي اين نهاد برداشت.

 

سردار مستعد حصاري، سپاه پاسداران را بعنوان شمشیر و بازوي قدرتمند ولایت و نهادی جوشیده از دل مبارزات مردمی دانست و تصريح كرد: این مجموعه به اندازه‌ای طی دوران پس از انقلاب در نظام جمهوری اسلامی اثرگذار بوده است که دشمنان نیز به آن اذعان کرده‌اند.

 

وي با بيان اينكه اقتصاد و پيشرفت يك كشور بدون امنيت و رهبري امكان پذير نيست، گفت: كليد اقتصاد و پيشرفت هر كشور در سايه امنيت، و امنيت آن در گرو وجود يك رهبري مقتدر است؛ اگر امنيت باشد يقينا در كشور هم آرامش و ترقي وجود خواهد داشت و اگر هم رهبري مقتدر در آن وجود نداشته باشد، نه تنها امنيت بلكه هرج و مرج و اختلافات دامن گير اين كشور را خواهد گرفت و ما بايد قدردان خون شهدا، امام راحل (ره) و رهبري داعيانه مقام معظم رهبري باشيم، چرا كه بدون آنها اين انقلاب به ثمر نمي نشست.

 

سردار مستعد در ادامه از زحمات سرهنگ عبدي قدرداني و براي فرمانده جديد سپاه ناحيه پارس آباد آرزوي موفقيت كرد.

 

در این مراسم بيگديلو فرماندار پارس آباد نيز گفت: همه مسوولان میراث داران خون شهدا هستند و باید در جهت اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه مقابله با تهدیدهای جنگ نرم دشمنان و صادرکردن انقلاب اسلامی به ملتهای مسلمان جهان تلاش شبانه روزی کرد.

 

وي، امنيت امروز در كشور را به بركت خون شهدا و فداكاري نيروهاي جان بر كف سپاه و در راس آن مقام عظماي ولايت دانست و حضور چشمگير اين نيروهاي خدوم در عمران و آباداني كشور را مثال زدني و غيرقابل توصيف دانست.

 

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه ولایتمداری و دین محوری رمز ماندگاری سپاه است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واقع حافظ ارزش های انقلاب و مدافع حاکمیت اسلامی است.

 

بيگديلو با اشاره به ایام کوتاه آشنایی با سرهنگ عبدي، وی را نیروی مخلص و پاسدار متعهد به نظام توصیف و ادامه داد: از زماني كه بنده مسئوليت فرمانداري اين شهرستان را بر عهده گرفته ام به جز صداقت كاري، درستي رفتار و روحيه سرشار از معنويت چيز ديگري از وي نديدم.

 

سرهنگ عبدي فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد نيز در این مراسم با اشاره به سوابق کاری خود در طی مدت زمان تصدی مسئولیت فرماندهی سپاه پارس آباد با ارائه گزارشی از عملکرد ناحیه اين شهرستان در طول این مدت از همکاری خوب امام جمعه، فرماندار، مسئولين ادارات و ارگان های شهرستان با سپاه تشکر و قدردانی کرد.

 

به گزارش آران مغان، فرمانده جدید سپاه ناحیه پارس آباد هم در این مراسم، خدمت کردن در مجموعه سپاه را یک توفیق الهی دانست و گفت: از همه توان فکری و اجرایی نیروهای ارزشی و نخبگان پارس آباد به عنوان بازوان قدرتی در سپاه ناحیه اين شهرستان بکارگیری خواهد شد و براي رسيدن به اين هدف از همه مسئولين شهرستاني و در راس آن فرماندار پارس آباد دست ياري مي طلبيم.

 

در این مراسم طی حکمی"عباس نوظهور" به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه پارس آباد معرفی و از زحمات 20 ماهه سرهنگ "شكر عبدي" فرمانده سابق اين شهرستان تقدير شد.

انتهاي پيام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ یک شنبه 1 تير 1393برچسب:, ] [ 15:27 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 114909
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1