فيلم و تصاوير تبريك به شهردار پارس آباد/ كاش به جاي پلاكارد تبريك، فكري هم به آسفالت بي كيفيت شهرما
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
كاش به جاي نصب پلاكارد تبريك، فكري هم به آسفالت بي كيفيت شهرمان مي كرديم
ارتاویل نیوز:در حالي كه خيابان و معابر شهري پارس آباد از بي كيفيتي آسفالت آسيب مي بيند، برخي مسئولين با نصب پلاكارد، انتخاب آقاي داداشي را به عنوان شهردار منتخب استان تبريك گفتند.

به گزارشارتاویل نیوزبه نقل از  آران مغان، اگر در حین قدم زدن ناگهان مانعی سد راه ما شود و کنترل حرکتمان را مختل کند به طوری که موجب نقش بر زمین شدن ما شود، به سرعت و بدون تردید به دنبال علت آن می گردیم. بر خلاف آنچه تصور می کردیم، یک تکه سنگ عامل این اتفاق نبوده بلکه کنده شدن روکش آسفالت خیابان و کوچه موجب این اتفاق شده است.

قطعا هنگامی که سوار بر خودرو در این خیابان ها تردد می کنیم، شرایط حرکت بهتر از وضعیت پیاده نخواهد بود و اگر بگوییم در هر لحظه از حرکت، چاله ها و دست اندازها را به راحتی حس می کنیم سخنی گزاف نیست. در این حین پرسیده می شود؛ این آسفالت است یا لحاف چهل تکه!؟ از طرفی آسفالت یک دست و مناسب معابر، یکی از مهمترین ویژگی هایی است که یک شهر را نسبت به سایر شهرها متمایز می کند و تاثیر انکار ناپذیری در منظر آن شهر خواهد داشت.

کسی منکر تلاش‌های شهردار و مجموعه شهرداری پارس آباد در راستای حل مشکلات شهر نیست، ولی باید این تلاش‌ها در راستای رضایت مردم و جلب نظر آنها باشد.

اما در کنار همه خدماتی که در شهر صورت می‌گیرد به نظر می‌رسد که برخی کم کاری‌ها نیز در راستای عمران و آبادانی شهر صورت می‌گیرد، که این امر نارضایتی مردم را به دنبال دارد.

مردم شهر پارس آباد به دلیل چاله و چوله‌های شهر از شهردار گلایه دارند و خواستار آن هستند که شهردار هم برای واقف شدن بهتر به این مشکل با خودروی شخصی در داخل شهر تردد کند.

در حالي كه خيابان و معابر شهري پارس آباد از بي كيفيتي آسفالت آسيب مي بيند، برخي مسئولين در اقدامي خودجوش! با نصب پلاكارد و بنر، انتخاب آقاي داداشي را به عنوان شهردار منتخب استان و عضويت در شوراي عالي سازمان شهرداري هاي كشور تبريك گفتند.

 


نظرات شما عزیزان:



[ جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:خبر,اردبیل,ارتاویل نیوز, ] [ 11:12 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 224
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 224
بازدید ماه : 241
بازدید کل : 115108
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1