از امروز در پارس آباد برگزار می شود؛ آغاز سی و دومین دوره مسابقات دانش آموزی قران و معارف اسلامی
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
:در اولين روز از سی و دومین دوره مسابقات دانش آموزی قران و معارف اسلامی، 790 نفر از دانش آموزان پسر استان اردبيل در پارس آباد به رقابت با يكديگر پرداختند.

به گزارشارتاویل نیوز به نقل شمالغرب، "علي حبيب پور" مدیر آموزش و پرورش پارس آباد و رئیس ستاد برگزاری اين مسابقات اظهار داشت: در این رویداد مهم فرهنگی و قرآنی، یک هزار و 450 نفر دانش آموز پسر و دختر از مناطق و نواحی 19گانه آموزش و پرورش استان اردبیل به رقابت می پردازند.

وی، هدف از برگزاري اين مسابقات را تقویت، گسترش و تعمیق انس دانش آموزان با قرآن کریم، سیره رسول اکرم(ص) و اهل بیت (ع)، توسعه و ترویج فرهنگ نماز، شناخت دانش آموزان قاري و مداح، ارتقای سطح علمی دانش آموزان، ایجاد بستر مناسب برای رشد و بهره مندی از ظرفیت های موجود قرانی و جذب حداکثری مشارکت اساتید قرآنی عنوان كرد.

حبيب پور با بيان اينكه برگزاری مسابقات قرآن و معارف اسلامی تاثیر زیادی در ارتقای سطح علمی دانش آموزان دارد، از معرفي برترین هاي این رقابت ها، به مرحله کشوری که در مرداد ماه سالجاري در شهرهای ارومیه و مشهد برگزار می شود، خبر داد.

وي، كشف استعدادهای بالقوه دانش آموزان و معرفی آنان به مجامع قرانی، ترویج فرهنگ قرآنی و اسلامی، شکوفایی تقویت ایمان و معرفت دینی را از اهداف دیگر این مسابقات عنوان کرد.

مدير آموزش و پرورش پارس آباد در پايان از حمایت های امام جمعه و فرماندار پارس آباد، مدیرکل آموزش و پرورش استان و همکاری دانشگاه ازاد اسلامی واحد پارس آباد و مدیران برخی دستگاه های اجرایی منطقه در برگزاری این مسابقات قدردانی کرد.

افزودني است، در اولين روز از مسابقات دانش آموزی قران و معارف اسلامی استان اردبیل، 790 نفر از دانش آموزان پسر از شهرهاي اردبيل، خلخال ، مشكين شهر ، هير ، لاهرود ، ارشق ، خورش رستم ، كوثر ، كيوي ، سرعين ، اصلاندوز ، بيله سوار ، گرمي ، نير ، نمين و پارس آباد در رشته هاي قرائت، تفسير و حفظ قرآن كريم، اذان ، مداحي ، احكام ، تفسير صحيفه سجاديه و ... به رقابت با يكديگر پرداختند.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:خبر,اردبیل,ارتاویل نیوز, ] [ 11:7 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 138
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 138
بازدید ماه : 155
بازدید کل : 115022
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1