با حضور سرمایه گذاران و مسئولان کشوری برگزار می شود همایش گردشگری در شهرستان مشگین شهر / توسعه شهرس
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

به 'گزارش ارتاویل نیوز، ابراهیم امامی سرپرست فرمانداری شهرستان مشگین شهر در کارگروه توسعه گردشگری با اشاره به ظرفیت های بلقوه شهرستان مشگین شهر در منطقه گفت: شهرستان مشگین شهر به همت مسئولان استانی مورد توجه ویژه قرار گرفته است و استاندار اردبیل نیز از این شهرستان به عنوان بهشت گمشده در منطقه یاد کرد که بالغ بر یک هزار اثر تاریخی شناخته که بیش از 450 اثر آن به ثبت رسیده و قله سبلان و همچنین منطقه باستانی شهریری در ردیف ثبت جهانی قرار گرفته است.

 

وی افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید گام های مختلفی در راستای توسعه شهرستان برداشته شده که در طول سال جاری و سال های آینده عملیاتی خواهد شد که از جمله مهمترین طرح های پیش بینی شده در این شهرستان، ساماندهی بقعه شیخ حیدر که در چند سال گذشته بلاتکلیف مانده بود اما طبق توافقات انجام شده مغازه های این مجموعه با قراردادهای بلند مدت واگذار و در راستای تکمیل این مجموعه عظیم هزینه خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه پل معلق از دیگر طرح هایی است که نا تمام مانده است اما با توجه به تغییرات صورت گرفته در شرکت این پروژه نیز در حال انجام می باشد و امیدوار هستیم با تکمیل این مجموعه ها گام های دیگری نیز در راستای توسعه شهرستان برداشته شود.

 

وی همچنین در این جلسه از برگزاری نخستین نشست سرمایه گذاری استان با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در حوزه گردشگری در شهرستان مشگین شهر خبر داد و گفت: این همایش در نیمه دوم اردیبهشت ماه با حضور بالغ بر 200 نفر از سرمایه گذاران از مناطق مختلف کشور و مسئولان استانی در یکی از مناطق گردشگری شهرستان برگزار خواهد شد.

 

امامی با بیان اینکه تنها راه نجات شهرستان مشگین شهر سرمایه گذاری بخش خصوصی است گفت: با تلاش های انجام شده موفق به جذب سرمایه گذاران مختلفی از مناطق مختلف کشور و همچنین خارج از کشور به این شهرستان شدیم و با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان انتظار می‌رود شاهد حمایت مسئولان از این خصوص باشیم.

 

وی همچنین با اشاره به مناطق تاریخی شهرستان گفت: متاسفانه برخی از مناطق تاریخی شهرستان در آستانه تخریب و نابودی قرار گرفته است از مسئولان استانی خواست در راستای مرمت و بازسازی این مناطق همت مضاعف داشته باشند.

 

یحیی نقی زاده مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل در این جلسه با اشاره به سیاستگذاری های انجام شده در مرکز استان گفت: توسعه شهرستان بر محور گردشگری نتیجه گیری شده است.

 

وی افزود: کوه سبلان یکی از 8 قطب گردشگری کشور است و در خصوص چشمه های آبگرم نیز این شهرستان سرآمد سایر مراکز است چرا که گرم ترین، اسیدی ترین، پر بازده ترین آب و مرتفع ترین دریاچه در این شهرستان واقع شده است اما با وجود اینکه اکثر قابلیت ها در این شهرستان وجود دارد اما تاکنون نتوانسته ایم از آن بهره برداری مناسب کنیم و همواره  در گمنامی به سر برده است و برای استفاده از این ظرفیت ها نیازمند برنامه ریزی است که با همراهی مسئولان استانی و کشوری محقق خواهد شد.

 انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:خبر,ارتاویل نیوز, ] [ 18:48 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 114920
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1