خلخال با سوادترین شهرستان استان اردبیل
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

خلخال با سوادترین شهرستان استان اردبیل

اردبیل - ارتاویل نیوز- مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: این شهرستان بالاترین میزان باسودای در بین شهرستان های استان اردبیل را به خود اختصاص داده است.

 

سیداردشیر رشیدی روز یکشنبه در جلسه ستاد راهبردی سواد آموزی خلخال افزود: بر اساس آمار ارائه شده از سوی معاونت سواد آموزی سازمان آموزش و پرورش استان اردبیل و بر مبنای سرشماری سال 90 این شهرستان با داشتن 5/93 درصد نرخ باسوادی برترین رتبه باسودای در بین 10 شهرستان استان را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: تعداد بی سوادان این شهرستان در گروه سنی 10 تا 49 ساله که 5/6 درصد ازجمعیت کل خلخال با سه هزار و 736 نفر را در آن سال تشکیل می دادند در سه سال گذشته با تلاش کارکنان نهضت سواد آموزی اداره آموزش و پرورش خلخال به 650 نفر در حال حاضر کاهش یافته است.

رشیدی اظهار کرد: با توجه به شناسایی افراد بی سواد جامعه هم اکنون از مجموع 650 نفر بی سواد شناسایی شده در خلخال 283 نفر اولیای دانش آموزان مدارس مختلف هستند که با همکاری مدیران مدارس زیرپوشش نهضت سواد آموزی خلخال قرار گرفته و 

از نعمت سواد بهره مند خواهند شد.

وی افزود: باقیمانده افراد بی سواد 10 تا 49 ساله شهرستان نیز با همکاری مسوولان ادارات و دستگاه های اجرایی مرتبط شناسایی شده و زیر پوشش نهضت سواد آموزی خلخال قرار می گیرند.

وی بیان کرد: به رغم برگزاری جشن ریشه کنی بی سوادی در سال های گذشته در خلخال تا زمان با سواد شدن حتی یک نفر باقیمانده از بی سوادان در جامعه این شهرستان تلاش خواهیم کرد.

به گزارش ارتاویل نیوز، جابر قربان زاده معاون فرماندار خلخال نیز در این نشست با اعلام آمادگی فرمانداری و ادارات تابعه برای همکاری با نهضت سواد آموزی این شهرستان برای شناسایی و معرفی افراد بی سواد برای بهره مندی از نعمت سواد مسوولان دستگاه های اجرایی را به همکاری در این زمینه فراخواند.

وی کسب رتبه اول استانی توسط شهرستان خلخال در امر باسوادی را افتخاری بزرگ برای مسوولان و مردم با فرهنگ این شهرستان دانست.

شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ دو شنبه 6 مرداد 1393برچسب:, ] [ 1:21 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 206
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 206
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 115090
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1