آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
 
فرماندار خلخال:
سند توسعه شهرستان خلخال در حال تدوین است

فرماندار شهرستان خلخال گفت: برنامه سند توسعه شهرستان خلخال در حال تدوین بوده و بیش از 40 درصد کار آن انجام شده است.

خبرگزاری فارس: سند توسعه شهرستان خلخال در حال تدوین است
 

 

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، حجت الاسلام امیر رشتبری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان هر فعالیتی در زمره‌ عبادت محسوب می‌شود و خداوند بندگان خویش را مورد لطف و توجه قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: این فرصت‌ باید غنیمت شمرده شود و بندگان بیشتر در کسب فیوضات این ماه از طریق شرکت در برنامه‌ها، منابر و نماز عبادی و سیاسی جمعه تلاش کنند.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال نیز در این جلسه با اشاره به نگاه به اینکه برنامه سند توسعه شهرستان خلخال در حال تدوین بوده و بیش از 40 درصد کار آن انجام شده است، گفت: این سند تا شهریور ماه با تعامل دستگاه‌ها برای ارائه به مرکز استان آماده خواهد شد.

مهدی احمدی برنامه‌ریزی در حرکت برای توسعه شهرستان خلخال را یادآور شده و از کلیه دستگاه‌ها و نهاد‌ها خواست تا نهایت دقت در خدمت‌رسانی به مردم لحاظ شود.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، امام جمعه شهر کلور نیز خواستار رسیدگی و توجه بیشتر مسئولان و نگاه به بخش شاهرود شد و عنوان کرد: اگر توجه مسئولان از این منطقه به هر طریقی کم شود مهاجرت در این شهر افزایش یافته و روز به روز این معضل ادامه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور افزود: مسئولان باید برای اشتغال جوانان نیز فکری کنند چرا که جوانان مستعد و جویای کار نیز این شهر را ترک می‌کنند و دیری نخواهد کشید که این مشکلات همه مسئولان را درگیر خواهد کرد.

وی گفت: با مهاجرت جوانان ، شهر کلور به سرای سالمندان تبدیل خواهد شد.

همچنین در این  جلسه حسین بهمنی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خلخال نیز با ارائه گزارش عملکرد از نحوه امنیت بخشی در ماه مبارک رمضان و مبارزه با سارقان گفت: مسئولان ادارات و خانواده‌ها در حفاظت از منازل خود و ادارات نهایت همکاری را با نیروی انتظامی داشته باشند.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، در پایان جلسه شورای اداری شهرستان خلخال احمد قنبری به عنوان بخشدار مرکزی خلخال معرفی و جابر قربانزاده نیز حکم معاونت فرمانداری خلخال را تحویل گرفت و بخشداران مرکزی‌، شاهرود و خورش‌رستم از وضعیت پروژه‌ها در بخش‌های خود گزارشی برای جمع حاضر شورای اداری بیان کردند.

 

انتهای پیام/62008/ج30

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 14:3 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 221
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 221
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 115105
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1