مواد مخدر بیشترین جرم زندانیان اردبیل است/ افزایش چهار برابری تعداد زندانیان
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
استانها > شمال > اردبیل
فتحی:
مواد مخدر بیشترین جرم زندانیان اردبیل است/ افزایش چهار برابری تعداد زندانیان
اردبیل – ارتاویل نیوز: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل گفت: از بین جرایم مختلف مواد مخدر بیشترین آمار جرایم زندانیان استان را تشکیل می دهد.
 

به گزارش ارتاویل نیوز، مراد فتحی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از زندان اردبیل تصریح کرد: بعد از مواد مخدر جرایم علیه اموال و اشخاص و جرایم اخلاقی از جمله ورابط نامشروع بیشترین آمار زندانیان را شامل می شود.

به گفته فتحی زندان اردبیل 30 سال قبل با ظرفیت 600 نفر احداث شده و امروز آمار زندانیان به چهار برابر این رقم افزایش یافته است.

وی در خصوص نحوه ساماندهی زندانیان در فضای فیزیکی بیان داشت: سرانه فضا قابل قبول نیست و مجبور شدیم برخی فضاهای فرهنگی و تربیتی از جمله کلاس آموزشی و نمازخانه را به خوابگاه تبدیل کنیم.

فتحی با بیان اینکه فقط در بند پذیرش 39 زندانی کف خواب داریم اضافه کرد: تعداد کف خواب های زندان در سایر بندها قابل توجه است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تاکید کرد: بخش عمده کمبود سرانه فضا در زندان مشگین شهر است که به دلیل نبود زندان، زندانیان بیله سوار، گرمی و پارس آباد نیز به این شهرستان منتقل می شوند.

وی افزود: پروژه ساخت زندان گرمی 10 سال قبل آغاز شد و به دلیل اینکه رغبتی به تخصیص اعتبار برای توسعه زندان ها وجود نداشت تاکنون فقط 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گفته فتحی طبق پیگیری های صورت گرفته قرار است این پروژه در لیست پروژه های ملی ثبت شود و با تخصیص دو میلیارد ریال اعتبار وعده داده شده می توان تا دو سال زندان را به اتمام رساند.

شش درصد زندانیان اردبیل مجددا به زندان بر می گردند

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تاکید کرد: تلاش بر این است آمار زندانیان کاهش یابد تا در ادامه هزینه کرد نگه داری و آسیب های اجتماعی ناشی از زندانی شدن فرد کنترل شود.

به گفته فتحی تنها شش درصد از زندانیان استان مجددا به زندان بر می گردند و این در حالی است که میانگین کشوری برگشت مجدد 15 درصد است.

وی از کاهش جرایم در یک سال اخیر خبر داد و افزود: در این میان افزایش فرهنگ عمومی مردم در کاهش آمار زندانیان نقش قابل توجه داشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, ] [ 15:9 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 114913
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1