شکست مذاکرات با 1+5 هیچ آسیبی به ملت نمی رساند/غرب به ایران نیاز دارد
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
 
امام جمعه اردبیل:
شکست مذاکرات با 1+5 هیچ آسیبی به ملت نمی‌رساند/غرب به ایران نیاز دارد

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه شکست مذاکرات با 1+5 هیچ آسیبی به ملت نمی‌رساند، گفت:‌ آنها در حال حاضر در منطقه به ایران احتیاج دارند و ما هیچ احتیاجی به آنها نداریم.

خبرگزاری فارس: شکست مذاکرات با 1+5 هیچ آسیبی به ملت نمی‌رساند/غرب به ایران نیاز دارد
 

 

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مذاکره هسته‌ای ایران با گروه 1+5 در واقع با خود آمریکاست و بقیه سیاهی لشگرند و از خود اراده مستقل ندارند.

وی افزود:‌ آمریکا با فزون‌خواهی پای مذاکرات آمده و خیال می‌کند که ایران مستأصل است و هرچه آنها می‌گویند می‌پذیرد درحالی که غافلند که ملت ایران بیش از 35 سال است که تسلیم هیچ ابرقدرتی نشده است.

خطیب جمعه اردبیل تصریح کرد: آنها امروز تهدید کردند که اگر ایران امتیاز بیشتری ندهد، 1+5 را باید ترک کند. درحالی که این امر هیچ آسیبی به اراده و توان ملت ایران وارد نمی‌کند.

وی گفت: آنها مدام تکرار می‌کنند که ایران باید تصمیمات سختی را بگیرد. ما از دولت می‌خواهیم که حقوق ملت و جایگاه علمی و اصول انقلاب اسلامی را با تمام توان حفظ کند و با پشتیبانی ملت به آنها ثابت کند که زمان تهدید گذشته و اراده ملت ما قابل تسخیر نیست.

عاملی افزود: انفعال در برابر آنها عطش فزون‌خواهی آمریکا و اروپا را بیشتر خواهد کرد و تجربه نشان داده است که پافشاری بر اصول در برابر آنها زمینه عقب‌نشینی آنها را فراهم می‌آورد. چراکه آنها در حال حاضر در منطقه به ایران احتیاج دارند و ما هیچ احتیاجی به آنها نداریم.

امام جمعه اردبیل با اشاره به مسئله جنایات داعش گفت: عالم اسلام مبتلا به دسیسه قدرت‌های بزرگ و اهریمنی شده است، درحالی که اگر آمریکا و اروپایی‌ها بخواهند در عرض یک روز بساط جنایتکاران داعش را از منطقه جمع می‌کنند، همچنان که به راحتی صدام و قذافی را از منطقه محو کردند.

وی گفت: آنها تماشاگر جنایات وحشتناک داعشی‌ها هستند و حمایت قاطع خود را انجام می‌دهند چراکه آنها بسیار دوست دارند دولت‌های منطقه را مدیریت و مهار کنند.

 امام جمعه اردبیل تصریح کرد: منطقه خاورمیانه برای آنها ویژگی خاصی دارد هم به خاطر اینکه انرژی دنیا از این منطقه تامین می‌شود و هم اینکه امنیت رژیم صهیونیستی با مدیریت این منطقه تأمین می‌شود.

 وی گفت: آنها با مسلح کردن گروه‌های تکفیری می‌خواهند در وهله اول بالاتر از دولت‌های منطقه، اهرم فشار داشته باشند تا امتیاز بگیرند و در مرحله بعد دولت‌های منطقه را در داخل خاک خود درگیر کنند و در مرحله بعد برای حضور در منطقه و احیانا دخالت نظامی بهانه داشته باشند.

خطیب جمعه اردبیل افزود: آنها سعی می‌کنند منطقه را به سمت تجزیه ببرند تا برای همیشه خاطرشان از منطقه راحت باشد و با معضلی به نام ایران روبرو نشوند که تمام حوادث منطقه مقدمه‌ای برای کشورمان است و آنها بسیار امیدوارند که جنگ داعش به عنوان جنگ شیعه و سنی مطرح شود تا اوضاع ایران اسلامی به هم بخورد و شیعه و سنی در ایران رو در روی هم قرار بگیرند.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: در این باب نخبگان شیعه و سنی بسیار خوب عمل کردند و علمای سیستان و بلوچستان، داعشی‌ها را خوارج معرفی کرده و آیت‌الله سیستانی نیز به صراحت در این زمینه اظهارنظر کرده‌اند که نباید اهل سنت و برادران شیعه به جان هم بیفتند.

 

خطیب جمعه اردبیل گفت: امثال داعش، القاعده و طالبان فرزندان نامشروع وهابیت هستند و پیدایش این گروه‌ها ثابت کرده که فکر تکفیری و وهابی از اسلام نیست و با پیدایش اینها وهابیت کاملا مهر باطل خورده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ جمعه 13 تير 1393برچسب:, ] [ 22:51 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 109
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 114993
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1