در سال فرهنگ کلید خورد؛ برگزاری کنکور بدون حجاب اسلامی!!
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
در عین ناباوری در برخی از حوزه های برگزاری کنکور امسال شرط ورود به جلسه عدم رعایت حجاب اسلامی بوده است.

به گزارش ارتاویل نیوز ، چندی پیش مطلع شدیم یکی از اهالی بخش شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان استان بوشهر با ناراحتی و عصبانیت به برخی نهادها اعلام کرد که مراقبان کنکور علوم تجربی در شهر برازجان در یکی از حوزه‌های امتحانی، به بهانه شناسایی چهره بانوان داوطلب و جلوگیری از تقلب، مانع از نشستن بانوان چادری سر جلسه آزمون شدند و دختران چادری که دختر وی نیز یکی از آنها بوده است با چشم اشکبار و بغض در گلو بدون پوشش چادر آزمون دادند.

 

در همین راستا حجت‌الاسلام حَمّادی امام جمعه شبانکاره در خطبه‌های نماز جمعه با انتقاد شدید از این اتفاق اعلام کرد: زمانی رضاشاه به زور چادر از سر زنان ما می‌کشید و امروز بعد گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی در برازجان به بهانه شناسایی از پوشیدن چادر در جلسه کنکور جلوگیری می‌شود.
امام جمعه شبانکاره ادامه داد:پس از شنیدن این اتفاق از زبان پدر این دختر، بنده با حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان مرکز شهرستان دشتستان این قضیه را در جریان گذاشتم که وی پس از پرس‌وجو به بنده گفت «تاکنون کسی این قضیه را تأیید نکرده و باید بررسی بیشتری شود».

حمادی افزود: پدر این دختر در شهر شبانکاره حضور دارد و حاضر است در این‌باره شهادت بدهد.

در صورت تایید این خبر، پس ازبخش نامه ی عدم دخالت حراست در بحث حجاب و عفاف دانشجویان دانشگاه آزاد و همچنین برپایی شوی لباس و…این چندمین اقدامی است که برای کمک به افزایش بی حجابی در جامعه و نهاد های دانشگاهی با هیچ گونه مقابله ای از مراجع دولتی و قضایی کشور مواجه نشده است.
شایان ذکر است که این اتفاقات زمانی رخ میدهد که چندی پیش ۱۹۵ نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای بر لزوم اجرای قانون عفاف و حجاب به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی در مقابله با نظام اسلامی تأکید کردند و خواستار اجرای قانون عفاف و حجاب توسط دولت شدند.
به نظر میرسد این نوع نابسامانی های فرهنگی از پیش برنامه ریزی شده و هدفمند میباشد و از دستگاه های ذیربط خواستاریم که با این نوع بدپوششی ها برخورد کنند تا امنیت روانی جامعه خدشه دار نشود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ جمعه 13 تير 1393برچسب:, ] [ 2:48 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 129
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 115013
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1