اردبیل 330 زندانی بدهکار غیر عمدی دارد
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
 
مدیرعامل ستاد دیه اردبیل:
اردبیل 330 زندانی بدهکار غیر عمدی دارد

مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل گفت: در حال حاضر 330 نفر زندانی جرایم غیرعمد در استان اردبیل دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند و در انتظار آزادی به سر می‌برند.

خبرگزاری فارس: اردبیل 330 زندانی بدهکار غیر عمدی دارد
 

 

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، مسعود انزابی عصر امروز در نشست مطبوعاتی با جمعی از اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: کل بدهی این محکومان 20 میلیارد تومان است که اگر مردم استان چهار میلیارد تومان کمک کنند ما با گذشت شاکیان و تخفیف‌هایی که می‌گیریم، می‌توانیم این تعداد زندانی را آزاد کنیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 310 فقره پرونده در ستاد دیه تشکیل شده که از این تعداد 331 نفر با رقم بدهی 16 میلیارد تومان از زندان‌ها آزاد شدند، افزود: ما علاوه بر کمک‌های مردمی از چهار بانک عامل نیز تسهیلات کم بهره دریافت می‌کنیم.

مدیرعامل ستاد دیه استان تصریح کرد: از بانک صادرات 200 میلیون تومان، ‌بانک تجارت 430 میلیون تومان، بانک رفاه 186 میلیون تومان و بانک ملت 550 میلیون تومان تسهیلات دریافت کردیم که در مجموع یک میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات پرداختی بانک‌ها به ستاد دیه استان اردبیل بوده است.

80 محکوم مهریه و نفقه در زندان‌هاست

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل در مورد برگزاری جشن گلریزان گفت: ‌سال گذشته مردم این استان 150 میلیون تومان در قالب این جشن کمک‌های خود را انجام دادند.

انزابی مساعدت کمیته امداد را 250 میلیون تومان، اخذ گذشت از شکات هشت میلیارد و 600 میلیون تومان، تأمین خود مددجو و کسان یک میلیارد و 20 میلیون تومان بوده و در کنار آن بیمه یک میلیارد و 30 میلیون تومان و اعمال تقسیط بدهی نیز به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون تومان اتفاق افتاده است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: آمار محکومان جرایم غیرعمد مالی به غیر از کلاهبرداری در استان اردبیل 215 نفر است که 10 میلیارد تومان بدهی دارند.

انزابی محکومان مهریه و نفقه را 80 نفر با بدهی شش میلیارد تومان، محکومان تصادفات رانندگی و حوادث کارگاهی را 35 نفر با چهار میلیارد تومان محکومیت یادآور شد و تصریح کرد: جمع کل محکومان جرایم غیرعمد در استان اردبیل 330 نفر است و بیش از 20 میلیارد تومان کل بدهی محکومان است که با کمک‌های مختلف می‌توان زمینه آزادی آنها را فراهم کرد.

وی بیان کرد: در زندان اردبیل آمار جرایم غیرعمد 187 نفر، در زندان مشگین‌شهر 88 نفر،‌ خلخال 25 نفر و شهرستان گرمی نیز 30 نفر است که پیش‌بینی می‌کنیم از این تعداد تا پایان ماه مبارک رمضان زمینه آزادی 80 نفر فراهم آید.

انزابی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در تمام شهرستان‌ها جشن گلریزان برگزار می‌شود که این جشن در مرکز استان یازدهم ماه رمضان ساعت 22 شب در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود تا شاهد مشارکت مردم در این امر خداپسندانه باشیم.

مدیرعامل ستاد دیه استان گفت: پنجم رمضان در مشگین‌شهر، نهم رمضان در گرمی، دهم رمضان در نمین، دوازدهم رمضان در کوثر، چهاردهم رمضان در بیله‌سوار و خلخال، نیمه رمضان در پارس‌آباد و شانزدهم رمضان در نیر جشن گلریزان برگزار شده و قرار است برای آذری زبان‌های مقیم تهران نیز 21 رمضان جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار شود.

وی اولویت را محکومان مالی، تصادفات رانندگی، حوادث کارگاهی و همچنین محکومان مهریه و نفقه اعلام کرد و افزود: تلاشمان بر این است تا با اولویت آزادی زندانیان را شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/62004/ش40/ظ1004

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ جمعه 13 تير 1393برچسب:, ] [ 2:16 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 140
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 115024
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1