تدوین سند توسعه خلخال 50 درصد پیشرفت دارد
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
 
فرماندار خلخال:
تدوین سند توسعه خلخال 50 درصد پیشرفت دارد

فرماندار شهرستان خلخال گفت: تهیه و تدوین سند توسعه شهرستان خلخال 50 درصد پیشرفت داشته است.

خبرگزاری فارس: تدوین سند توسعه خلخال 50 درصد پیشرفت دارد
 

 

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، مهدی احمدی صبح امروز در دومین جلسه کار‌ گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خلخال اظهار کرد: با کمک دستگاه‌ها و ارگان‌ها سعی خواهیم کرد که این سند توسعه راهبردی و قابل اجرا در کوتاه‌ترین زمان به تدوین نهایی برسد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان خلخال دارای ظرفیت‌های مناسب در حوزه گردشگری، صنایع و معادن و فرهنگ غنی است، تکمیل سریع این سند توسعه را ضروری عنوان کرد.

رئیس کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خلخال تصریح کرد: کار تدوین سند از سال گذشته آغاز شده و اکنون بیش از نیمی از کار تدوین این سند مربوط به مطالعات، امکانات و منابع شهرستان خلخال، زیرساخت‌ها و بسترهای موجود و ظرفیت‌ها با همکاری دستگاه‌ها گردآوری شده است.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور کشورمان در همایش استانداران مبنی بر راه‌اندازی و تدوین سند توسعه در استان‌ها گفت: شهرستان خلخال در تدوین و برنامه‌ریزی برای تهیه این سند پیشقدم بوده و تدوین این سند به نفع توسعه شهرستان خلخال است.

این مسئول افزود: جهاد کشاورزی در حوزه توسعه کشت زعفران در منطقه گام‌های خوبی برداشته که امیدواریم سایر دستگاه‌ها همچون صنعت، معدن و تجارت و شیلات و آبزی‌پروری نیز فعالیت خود را آغاز کنند.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: در حوزه معادن نیز ظرفیت‌های خوبی در شهرستان وجود دارد که در سند توسعه شهرستان خلخال باید از سوی اداره ذیربط اطلاعات در خصوص میزان منابع معدنی، نوع معادن، کیفیت‌ آنها بررسی و در تدوین سند توسعه به کار گرفته شود.

احمدی با اشاره به اینکه حرکت باید همواره با برنامه‌ریزی شده باشد و سند توسعه به عنوان نقشه راه برای پیشبرد اهداف توسعه شهرستان در قالب سند توسعه است، ادامه داد: نباید منتظر باشیم چرا که زمان ممکن برای انجام فعالیت‌ها از دست می‌رود.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، در این جلسه چندین طرح اشتغالزایی در حوزه صنایع، معادن و تولید بررسی و دستورات لازم از سوی کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خلخال صادر شد.

 

انتهای پیام/62008/صا20

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, ] [ 13:5 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 215
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 215
بازدید ماه : 232
بازدید کل : 115099
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1