سامانه پیامکی شهرداری اردبیل راه اندازی شد
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
 
مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل:
سامانه پیامکی شهرداری اردبیل راه‌اندازی شد

مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه پیامکی شهرداری اردبیل در پاسخگویی سریع به خواسته‌ها و مطالبات مردم خبر داد.

خبرگزاری فارس: سامانه پیامکی شهرداری اردبیل راه‌اندازی شد
 

 

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل،‌ به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، بابک پورپناهی در نشست با مسئولان امور شهری مناطق و نواحی شهرداری اردبیل اظهار داشت: سامانه پیامکی 1000451 پل ارتباطی بین شهروندان و شهرداری اردبیل بوده و هدف از راه‌اندازی این سامانه ایجاد سهولت بیشتر در امر ارتباط شهروندان با مجموعه شهرداری اردبیل است.

وی تأکیدات شهردار اردبیل مبنی بر ضرورت راه‌اندازی چنین سامانه‌ای را خاطر نشان کرد و افزود: این سامانه با شماره 1000451 در اصل شماره پیامکی (اس ام اسی) ارتباطی بدون واسطه شهروندان با شهردار اردبیل است و علاوه بر آن روابط عمومی شهرداری نیز به عنوان مجری این سامانه با دریافت پیامک‌های ارسالی شهروندان از طریق سامانه مذکور، نسبت به پیگیری جدی موارد، مشکلات و پیشنهادات مطرح شده از سوی شهروندان اقدام می‌کند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل با تشریح جزئیات بیشتر و چگونگی پاسخگویی به شهروندان از طریق سامانه 1000451 تصریح کرد: روابط عمومی شهرداری طبق دستور شهردار اردبیل پس از دریافت موارد مطروحه از سوی شهروندان که به صورت پیامک و از طریق تلفن همراه شهروندان به این سامانه ارسال می‌شود، با تفکیک این پیام‌ها براساس نوع و اینکه در ارتباط با کدام یک از مناطق و نواحی است با جدیت پیگیر نتیجه آن و پاسخگویی از سوی مسئولان شهری مناطق و نواحی مرتبط با موضوع پیامک است.

پورپناهی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: همچنین سعی داریم در اسرع وقت با ارسال این پاسخ‌های دریافتی به شهروندان در مورد نتیجه خواسته‌هایشان به اهداف راه‌اندازی این سامانه که همان ایجاد سهولت بیشتر در امر ارتباط مردم با مجموعه شهرداری و بیان خواسته‌هایشان در اسرع وقت است، نزدیک‌تر شویم.

وی همکاری نزدیک و همراهی مسئولان امور شهری مناطق و نواحی شهرداری اردبیل در به نتیجه رساندن این طرح را خواستار شد و بیان کرد: اجرای موفق این طرح اعتمادآفرین بوده و می‌تواند فاصله زمانی رسیدگی به مشکلات شهروندان را به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد.

 

انتهای پیام/62003/ت/ظ1004

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, ] [ 1:43 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 114973
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1