افزایش قیمت کالاهای پر مصرف در اردبیل صحت ندارد
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
رئیس صنعت و معدن اردبیل:

افزایش قیمت کالاهای پر مصرف در اردبیل صحت ندارد

خبرگزاری ارتاویل نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: افزایش قیمت در اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان صحت ندارد و‌ با تزریق کالاهای مورد نیاز به بازار جلوی کمیاب شدن برخی نیازمندی های مردم به ویژه مواد پروتئینی گرفته شده است.

سید حامد عاملی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ارتاویل نیوز در اردبیل با بیان اینکه برای اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع سبد کالا به صورت فصلی پیش بینی شده است اظهار کرد: این امر نیز از طریق نهادهای حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد انجام می شود که البته تامین ارزاق و اقلام مورد نیاز توسط بازرگانی اجرایی خواهد شد.

وی افزود: با 2 روز تمدید نمایشگاه عرضه مستقیم کالاها با عنوان ضیافت در استان اردبیل فعالیت خود را ادامه می دهد که در این نمایشگاه با ابتکار برخی تولید کنندگان سبد کالایی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان با نرخ پایین تری از بازار و 20 درصد تخفیف ارائه شده عرضه می شود.

عاملی استقبال مردم را در یک هفته گذشته از نمایشگاه ضیافت گسترده و فراگیر بیان کرد و گفت: اکیپ های بازرسی ما نیز هم در نمایشگاه و هم در سطح شهر به صورت مستمر فعالیت کرده و قیمت کالاها را کنترل می کنند که بازرسی های ویژه بر روی کالاهای پرمصرف با تمام توان ادامه پیدا می کند.

وی کاهش 22 درصدی تخلفات را در محل نمایشگاه یادآور شد و افزود: عمده تخلفات مربوط به  ثبت نشدن قیمت کالاها و عدم صدور فاکتور به خریداران بوده که با تذکرها و توصیه های لازم جلوی بخشی از این گونه تخلفات و ناهماهنگی ها گرفته شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: به میزان کافی اقلام مورد نیاز مردم در انبارها ذخیره سازی شده و در این زمینه نگرانی خاصی وجود ندارد.

عاملی بیان کرد: افزایش قیمت در اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان صحت ندارد و ما با تزریق کالاهای مورد نیاز به بازار جلوی کمیاب شدن برخی نیازمندی های مردم به ویژه مواد پروتئینی گرفته شده و در این زمینه اجازه نخواهیم داد تا عده ای بخواهند فضای دلال بازی و واسته گری به راه اندازند.

انتهای پیام/ آ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, ] [ 1:36 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 114917
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1