17 پروژه محرومیت زدایی در اردبیل در حال اجراست
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی اردبیل:
17 پروژه محرومیت‌زدایی در اردبیل در حال اجراست

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: 17 پروژه محرومیت‌زدایی در اردبیل در حال اجراست.

خبرگزاری فارس: 17 پروژه محرومیت‌زدایی در اردبیل در حال اجراست
 

 

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، حمید امیریان عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های محرومیت‌زدایی در روستای کنسول کندی اردبیل اظهار داشت: بسیج سازندگی ساخت پروژه‌های مختلف همچون غسالخانه و خانه بهداشت را در این منطقه آغاز کرده و تلاش می‌کند با این حرکت جهادی نیازمندی روستاییان را برطرف و به عمران و آبادانی بیشتر این مناطق کمک کند.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها بیشتر با محوریت ساخت و ساز است به همین خاطر سعی کردیم تا از ظرفیت نظام مهندسی نیز استفاده کنیم تا بخشی از کوتاهی‌ها و نارسایی‌ها در ارتباط با ساخت و سازهای ضعیف و کم بنیه برطرف شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل خاطرنشان کرد: با همکاری نظام مهندسی قرار شد در این روستا سرپناهی برای یکی از زنانی که به تنهایی در این روستا زندگی می‌کند و فاقد سرپناه است، احداث شده و نسبت به ادای وظیفه دینی و مکتبی اقدام جدی انجام شود.

امیریان، پروژه‌های اجرایی را در قالب طرح بسیج سازندگی با مشارکت گروه‌های دانشجویی و دانش‌آموزی طرح‌های زیربنایی بیان کرد و ادامه داد: سعی و تلاش جدی ما بر این است تا به شکل فراگیر با کمک خود اهالی روستا به سرعت عملیاتی شده و با تکمیل آنها ساکنان مناطق محروم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر شهرستان اردبیل در سایر مناطق محروم استان طرح‌های بسیج سازندگی با بهره‌گیری از ظرفیت دانش‌آموزان و دانشجویان آغاز شده اما عمده کارهای سازندگی و اعزام اکیپ‌ها بعد از ماه مبارک رمضان انجام می‌شود و تا آخر شهریورماه انتظار می‌رود بخش عظیمی از پروژه‌های عمرانی که به همت بسیج سازندگی اجرایی شده آماده بهره‌برداری باشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل این پروژه‌ها را شامل غسالخانه، خانه عالم، خانه محرومان، مراکز بهداشتی، آموزشی و همچنین تعمیرات و تجهیزات برخی از واحدهای آموزشی، خدماتی بیان کرد و یادآور شد: بسیج سازندگی آستین بالا زده تا بتواند در مناطق روستایی یک وضعیت متفاوتی را رقم بزند.

 

انتهای پیام/62006/ذ30

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, ] [ 1:17 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 147
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 115031
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1