روستاهای بهره مند از گاز در اردبیل به 570 آبادی می رسد
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
 
مدیرعامل شرکت گاز اردبیل:
روستاهای بهره‌مند از گاز در اردبیل به 570 آبادی می‌رسد

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: تعداد روستاهای برخوردار از گاز طبیعی تا پایان امسال به 570 آبادی می‌رسد تا ساکنان آن به راحتی بتوانند از این نعمت استفاده کنند.

خبرگزاری فارس: روستاهای بهره‌مند از گاز در اردبیل به 570 آبادی می‌رسد
 

 

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، فیروز خدایی عصر امروز در جریان بهره‌برداری از گازرسانی به تعدادی از روستاهای مشگین‌شهر اظهار داشت: در حال حاضر 100 درصد ساکنان مناطق شهری و بیش از 61 درصد ساکنان مناطق روستایی از نعمت گاز بهره‌مند هستند و با قدرت و قوت گازرسانی به مناطق روستایی با اولویت آبادی‌های سردسیر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی شهرهای استان از گاز طبیعی برخوردار هستند، تصریح کرد: هم‌اکنون 61 درصد از خانوار غیور مناطق روستایی نیز با استفاده از گاز طبیعی در امر کشاورزی و تولید فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان به مشخصات پروژه افتتاح شده اشاره کرد و ادامه داد: برای بهره‌مندی روستاهای قوشه علیا و سفلی در مجموع بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده و قریب به 200 خانوار از گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

خدایی همچنین از 17.5 کیلومتر شبکه‌گذاری در روستای یاد شده خبر داد و از همکاری صمیمانه اهالی خونگرم منطقه با پیمانکار و مهندسان ناظر شرکت گاز استان تقدیر کرد.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، در ادامه با حضور مسئولان و مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در روستای آق قاسملو در مراسمی عملیات گازرسانی به این روستا آغاز شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل به گوشه‌ای از اطلاعات مربوط به این پروژه اشاره کرد و گفت: به امید خدا و با همکاری اهالی این روستا و با افتتاح این پروژه بیش از 80 خانوار از نعمت خدادادی گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

خدایی به اعتبار ریالی پروژه جاری نیز اشاره کرد و افزود: برای اتمام گازرسانی به روستای آق قاسملو اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال هزینه و حدود 17.5 کیلومتر شبکه‌گذاری انجام می‌شود که خط تغذیه این پروژه به طول 13.5 کیلومتر زیرساختی است.

 

انتهای پیام/62001/ش30

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, ] [ 1:51 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 114948
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1