برنامه ریزی شاه کلید توسعه صنعتی و اقتصادی/ اقتصاد مقاومتی؛ نسخه ای برای اصلاح زیرساخت های توسعه
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
پیرموذن:
۴۵ دقیقه پیش
برنامه ریزی شاه کلید توسعه صنعتی و اقتصادی/ اقتصاد مقاومتی؛ نسخه ای برای اصلاح زیرساخت های توسعه
برنامه ریزی شاه کلید توسعه صنعتی و اقتصادی/ اقتصاد مقاومتی؛ نسخه ای برای اصلاح زیرساخت های توسعه
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس رشد اقتصادی کشور را تنها در گرو برنامه ریزی های صحیح و مدون دانست و گفت: تدوین استراتژی توسعه صنعتی کشور برای دست یابی به رشد اقتصادی مطلوب ضرورتی انکار ناپذیر است.

کمال الدین پیرموذن درگفت و گو با خبرنگارارتاویل نیوز در رابطه با درخواست صنعتگران از رییس جمهور مبنی بر تدوین استراتژی توسعه صنعتی کشور با همکاری تشکلهای صنعتی و کارشناسان اقتصادی و تصویب آن در نهادهای قانونی، گفت:در زمان دولت دهم بسیاری از تصمیمات بر مبنای سفرهای استانی، بدون مطالعه و برنامه، مورد تصویب و اجرا قرار می گرفت و به بهانه آمایش سرزمین خسارات و آثار زیانباری به کشور وارد کردند، از این رو تدوین استراتژی توسعه صنعتی کشور در هزاره سوم، امر بسیار مهمی برای توسعه کشور تلقی می شود.

نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین  در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای برخورداری از سرمایه گذاری و توسعه صنعتی، تدوین این استراتژی امر بسیار مهمی است، بطور مثال اردبیل چندین برابر برخی از استانها معدن طلا دارد، اما اردبیل رها شده و دیگر استانها مورد بهره برداری قرار گرفته اند که اتفاقات این چنینی بیانگر نبود برنامه مدون و صحیح برای توسعه کشور است.

وی تصریح کرد: به عقیده بنده رشد کشور تنها در گرو برنامه ریزی های صحیح، دقیق و مدون بوده و باید بهره برداری ها از هر منطقه در راستای ظرفیت های موجود باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در رابطه با خواسته دیگر صنعت گران مبنی بر اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی و عملیاتی کردن این سیاستها با استفاده از ظرفیت‌های نهادها و تشکل های بخش خصوصی به منظور افزایش بهره وری و کاهش آسیب پذیری اقتصاد و صنعت کشور،گفت: بها دادن به اقتصاد مقاومتی باعث پویا و عالمانه شدن اقتصاد می شود که ثمره آن نیز بالا رفتن قدرت چانه زنی در عرصه های سیاسی و بین المللی است که می تواند شاه کلیدی برای رشد اقتصاد مولد اشتغالزا باشد.

نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین  در مجلس با بیان اینکه  اقتصاد مقاومتی نسخه اصلی اصلاح زیرساخت های توسعه ای است، افزود: توجه نکردن به بحث اقتصاد مقاومتی باعث شده که اقتصاد کشور در بسیاری از مواقع مریض و ناموفق باشد و بها دادن به تولیدات داخلی و تغییر الگوی مصرف می تواند کشور را در مسیر پیشرفت روزافزون و حمایت از تولیدات داخل قرار دهد./

پایان پیام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, ] [ 14:50 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 114892
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1