خریداری 60 هزار تن گندم در بیله سوار
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
اردبیل/
فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: از آغاز برداشت محصول گندم در این شهرستان تاکنون بیش از 60 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به قیمت تضمینی 10 هزار و 500 تومان خریداری شده است.

ارتاویل نیوز؛ آرام حلیم امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: در این مدت بیش از 2 هزار و 500 تن کلزا نیز به قیمت 19 هزار و 500 تومان از کشاورزان منطقه خریداری شده و نسبت به ذخیره‌سازی و انتقال آن به مراکز استحصال و روغن‌کشی اقدامات جدی انجام شده است.

وی رقم خسارت وارده بر اثر خشکسالی را به کشاورزان و زارعان منطقه بیش از 200 میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: این رقم برای زارعان و کشاورزان پرتلاش منطقه پایین نیست و از نماینده مردم بیله‌سوار و پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی انتظار داریمبرای جبران بخشی از این خسارت وارده به کشاورزان شهرستان و همچنین موضوع استمهال وام کشاورزان و دامداران از طریق مجلس شورای اسلامی اقدام جدی و لازم را انجام دهد.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار مشکل آب شرب شهرستان را جدی دانست و تصریح کرد: امکانات موجود در منطقه جوابگوی تامین آب برای روستاییان و قشلاقات زحمتکش نیستلذا از نماینده منطقه انتظار داریم موضوع را به طورجدی پیگیری کرده و در تخصیص اعتبار لازم برای آبرسانی به دورافتاده‌ترین مناطق این شهرستان اقدام کند و پیگیری‌های جدی را انجام دهد.

حلیم در ادامه اختصاص اعتبار 985 میلیون تومانی برای حل این مشکل را ناکافی دانست و گفت: با این رقم محدود و اندک نمی‌توان مجتمع‌های نیمه‌کاره و تکمیل نشده را به مرحله بهره‌برداری رساند و بخشی از دغدغه روستانشینان را برطرف کرد.

 

انتهای پیام/س


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, ] [ 14:41 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 114
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 114998
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1