افزایش 50 درصدی کمک های مردم اردبیل به مددجویان
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

 

صدقهمدیرکمیته امداد اردبیل خبرداد

افزایش ۵۰ درصدی کمک‌های مردم اردبیل به مددجویان

خبرگزاری ارتاویل نیوز: مدیرکمیته‌ امداد شهرستان اردبیل گفت: کمک‌ها و مساعدت‌های مردم این شهرستان به مددجویان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد اردبیل نسبت به مدت مشابه خود در خرداد ماه سال گذشته افزایش ۵۰ درصدی داشته است.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، جلیل قدیمی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی میزان مساعدت های جمع آوری شده مردمی در این کمیته امداد این شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در 3 ماهه نخست امسال شهروندان خیر و نیکوکار اردبیل بیش از 2 میلیارد و 770 میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش کمیته‌ امداد مساعدت کرده اند.

وی بیان اینکه مردم شهرستان اردبیل در خرداد ماه امسال بیش از 1 میلیارد و 430 میلیون ریال صدقه پرداخت کرده اند، گفت: همشهریان خیرخواه اردبیلی بیش از 1 میلیارد و 340 میلیون ریال نیز در قالب های مختلف دیگری به خانواده های تحت پوشش این نهاد مقدس مساعدت کرده‌اند.

قدیمی با قدردانی از مساعدت و کمک های مردم شریف این شهرستان، تصریح کرد: این مساعدت ها در کوتاه ترین زمان برای رفع مشکلات مددجویان در زمینه های ساخت و تعمیر مسکن، بهداشت و درمان، هزینه‌ تحصیلی، کمک هزینه‌ تأمین جهیزیه، ابن سبیل و برخی موارد دیگر هزینه شده است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل بیان کرد: مساعدت های مردم این شهرستان برای دستگیری از فقرا و نیازمندان به کمیته‌ امداد همچنان ادامه دارد و شهروندان نیک اندیش اردبیلی کمک های خود را برای مرتفع ساختن مشکلات مددجویان به این نهاد مقدس تحویل می دهند.

قدیمی افزود: کمیته‌ امداد در ماه ضیافت الهی برنامه های متنوعی برگزار می کند که امیداریم با مساعدت های خیران بتوانیم در این ماه پر برکت مسائل و مشکلات خانواده های تحت پوشش را به حداقل برسانیم.

وی اظهار کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین، تهیه‌ غذای گرم، افطار دسته جمعی نیازمندان، توزیع سبد غذایی و خدمات دیگر از جمله برنامه های کمیته‌ امداد در این ماه پر فضیلت است که درصدد هستیم با مشارکت حداکثری مردم نیکوکار شهرستان اردبیل بتوانیم این فعالیت ها را به سر منزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام/ج


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, ] [ 14:40 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 114906
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1