بسیج هنرمندان به داشتن نیروهای خلاق و متدین به خود می بالد
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
 
رئیس شورایعالی بسیج هنرمندان اردبیل:
بسیج هنرمندان به داشتن نیروهای خلاق و متدین به خود می‌بالد

رئیس شورایعالی سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: بسیج هنرمندان بر خلاف سایر نهادها که به امکانات و تجهیزاتشان می‌بالند به نیروهای با اراده،‌ خلاق و متدین افتخار می‌کند.

خبرگزاری فارس: بسیج هنرمندان به داشتن نیروهای خلاق و متدین به خود می‌بالد
 

 

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، جاوید رخشانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورایعالی سازمان بسیج هنرمندان اردبیل اظهار کرد: هنرمندان متعهد بسیجی منابع ارزشمندی در عرصه هنر هستند که خالصانه و صادقانه پا به این عرصه گذاشتند و با تولید آثار فاخر و ارزشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت و حراست می‌کنند.

وی ادامه داد: وجود هنرمند متعهد و کارآمد بسیجی در سازمان بسیج هنرمندان از مزیت‌های ارزشمند این نهاد مقدس است که کمتر سازمانی است که از این گرانقدر بهره‌مند باشند.

رئیس شورایعالی سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل یادآور شد: شاید از نظر امکانات و تجهیزات فنی با بعضی از سازمان‌های فرهنگی و هنری فاصله داریم، اما با داشتن نیروهای با اراده و متدین می‌توانیم خلق مزیت بیشتر کرده و بهترین فرصت‌ها را به وجود آوریم.

رخشانی تصریح کرد: حوزه فرهنگ و هنر به نیروهای با فکر و صاحب اندیشه نیاز دارد و برای تامین این نیروهای با فکر و اندیشه خلاقانه شورایعالی سازمان بسیج هنرمندان تشکیل شده تا با خلق ایده‌های نوین متناسب با اهداف سازمانی در عرصه فرهنگ و هنر دینی تاثیرگذار باشند.

این مسئول مجموعه بسیج هنرمندان را یک نهاد برخاسته از متن مردم معرفی کرد و گفت: یک عده از بهترین، باصفاترین و متدین‌ترین هنرمندان دور هم جمع شد‌ه‌اند تا در عرصه هنر فاخر دست دولت را بگیرند و با اجرای جشنوراه‌های سالم و پاک در این سال‌های اخیر توانسته‌اند این ادعای خود را ثابت کنند.

رئیس شورایعالی سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل عمده فعالیت‌های بسیج هنرمندان را تربیت هنرمندان متعهد جوان بیان کرد و گفت: با این حرکت قطعاً در آینده سکان هنر دینی و انقلابی به دست این تربیت‌یافتگان مکتب پاک و ناب بسیج سپرده می‌شود و اگر ما در انجمن‌های هنری و ادبی اقدام به برگزاری جشنواره می‌کنیم، در راستای شناسایی این هنرمندان فاخر است.

رخشانی افزود: در کنار این کار به رصد آسیب‌ها و تهدیدهای حوزه هنر اهتمام جدی داریم و معتقدیم بدون شناسایی آسیب‌ها و تهدیدها نمی‌توان تصمیم درستی گرفت.

وی خاطرنشان کرد: نقش هنر در همه عرصه‌ها بی‌بدیل و بی‌نظیر است و هنرمندان می‌توانند با خلق آثار متعهدانه دین خود را به اسلام و جامعه اسلامی ادا کرده و در این زمینه تلاش کنند.

رئیس شورایعالی سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل در پایان سخنان خود یادآور شد: هنرمندان به عنوان قشر پیشرو و تاثیرگذار مسئولیت خطیر هدایت و خودسازی انسان‌ها را بر عهده دارند و باید به نحو شایسته این ماموریت مهم به انجام برسد.

 

انتهای پیام/62003/ب۳۰

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, ] [ 14:36 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 114911
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1