خسرو حیدری دراستقلال می ماند/ ملی پوشان نیمی ازمبلغ قرارداد خود را می خواهند
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

خسرو حیدری دراستقلال می ماند/ ملی پوشان نیمی ازمبلغ قرارداد خود را می خواهند

تهارن - ارتاویل نیوز- «خسرو حیدری» مدافع - هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال تهران تا پیش از اعزام آبی پوشان به اردوی تدارکاتی ترکیه قرارداد خود را با این تیم تمدید خواهد کرد.

 

به گزارش ارتاویل نیوز از یک منبع مطلع، تیم فوتبال استقلال تهران 17 تیرماه برای برگزار اردوی تدارکاتی عازم کشورترکیه می شودوامیرقلعه نویی سرمربی آبی پوشان از مسوولان باشگاه خواسته است تا پیش از این سفر بازیکنان مورد نظر را جذب کنند، چرا که معتقد است اگر با تیم کامل عازم ترکیه نشود این اردو نمی تواند برای استقلال مثمر ثمر باشد.

«هاشم بیک زاده» که برای تمدید قرارداد خود با مسوولان باشگاه استقلال به توافق رسیده است، پس از تماس مسوولان باشگاه سپاهان برای به خدمت گرفتن وی، از حضور در این تیم عذرخواهی و اعلام کرد که قصد ترک استقلال را ندارد.

«امیر قلعه نویی» سرمربی آبی پوشان به «محسن فروزان» دروازه بان جدید این تیم گفته است که به عملکرد فنی وی اعتقاد دارد و بهتر است این بازیکن تمرکز خود را روی تمرینات معطوف کند و کمتر در رسانه ها به اظهار نظر بپردازد تا دچار مسایل حاشیه ای نشود.

گفته می شود ملی پوشان باشگاه استقلال با توجه به مشکلات مالی سال های اخیر این باشگاه، برای تمدید قرارداد خود درخواست کرده اند که نیمی از مبلغ قراردادشان را در زمان عقد قرارداد دریافت کنند.

مشکل «جاسم کرار» عراقی برای پیوستن به تیم استقلال خانوادگی است و به مسایل فنی و مالی مربوط نیست، از این رو مسوولان باشگاه استقلال به وی اعلام کرده اند که این مشکل باید از سوی خودش رفع شود و به تیم استقلال بپیوندد. 

پس از پیشنهاد وسوسه انگیز باشگاه ام الصلال قطر به «آندرانیک تیموریان»، مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در تماس مجدد با سرژیک تیموریان برادر هافبک ملی پوش استقلال خواستار انجام مذاکرات نهایی برای تمدید قرارداد با آندرانیک شد که برادر این بازیکن اعلام کرد آندو در صورتی که با تیم هاید خارجی به توافق نرسد به طور حتم در ایران فقط برای تیم استقلال به میدان خواهد رفت.

در این رابطه «بهرام افشازاده» مدیرعامل باشگاه استقلال نیز اعلام کرده است که به هر طریق ممکن «آندرانیک تیموریان» را در تیم استقلال نگه خواهند داشت.

یکی از دلایل قرار گرفتن نام «سیاوش اکبرپور» در فهرست بازیکنان مازاد تیم استقلال برای چهاردهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران بی نظمی های این بازیکن در فصل گذشته و امتناع وی از حضور در برخی تمرینات تیم به دلیل مشکلات مالی بوده است.

با این حال، احتمال تمدید قرارداد اکبرپور با باشگاه استقلال وجود دارد و در غیر این صورت، وی به تیم نفت تهران خواهد پیوست.

«محمود فکری» کاپیتان سابق تیم استقلال که پس از امتناع «مهدی پاشازاده» از حضور در تمرینات آبی پوشان، جایگزین وی در کادر فنی شد از عصر امروز (سه شنبه) در تمرینات این تیم حضور می یابد. 

ورزشی(2)**7537**1379

 

 
انتهای پیام /* 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, ] [ 14:18 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 114970
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1