تاکسی تلفنی های شیروان به شهرداری این شهر واگذار شد
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

تاکسی

شهردار شیروان:

تاکسی‌تلفنی‌های شیروان به شهرداری این شهر واگذار شد

ارتاویل نیوز: شهردار شیروان گفت: برای نخستین بار در استان، تاکسی تلفنی‌ها با پیگیری شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان و برای اجرای قانون به شهرداری اعاده شد.

جعفر بورنگ در گفت‌وگو با ارتاویل نیوز در شیروان اظهار کرد: به استناد ماده 32 قانون راهور، ساماندهی و نظارت بر فعالیت حمل و نقل درون شهری و حومه بر عهده شهرداری‌ها است و به تبع همین قانون، صدور پروانه فعالیت هم برای ناوگان حمل و نقل درون شهری جزو وظایف شهرداری‌ها است.

وی گفت: به دلایل مختلف چندی پیش با تفسیر به رای مصوبه پایان سال 90 هیئت وزیران از سوی بعضی از مراجع و عدم توجه به قانون راهور، شرکت های حمل و نقل درون شهری, تاکسی تلفنی‌ها, از شهرداری منتزع و تحت نظارت مجمع امور صنفی (اتاق اصناف) قرار گرفت.

شهردار شیروان افزود: این شهرداری با توجه به تکلیف قانونی خود در نظارت و ساماندهی فعالیت ناوگان حمل و نقل درون شهری (تاکسی تلفنی‌ها) در اجرای قانون، حاکمیت نظارتی شهرداری را بر ناوگان حمل و نقل درون شهری اعمال و از تاریخ 9 تیر ماه امسال, تاکسی تلفنی‌ها به شهرداری شیروان اعاده شد.

بورنگ تصریح کرد: با تحقق این اقدام به عنوان نخستین شهرداری استان، این سازمان بلافاصله با تشکیل جلسات ارکان خود، برای ساماندهی این ناوگان اقدام کرد و امیدواریم با همکاری و همفکری مدیران عامل شرکت های حمل و نقل درون شهری و پرسنل شاغل در این ناوگان، خدمات به هنگام و موثری را در حمل و نقل درون شهری داشته باشیم.

وی گفت: با اتخاذ تدابیر شورای اسلامی شهر شیروان و نیز اخذ تصمیم کمیته حمل و نقل و مدیریت سوخت و کارگروه تخصصی مدیریت حمل و نقل، انشاالله علاوه بر ایجاد رویه خدمتی دقیق در حمل و نقل درون شهری عمومی، برای صیانت از حقوق مردم، نصب تاکسی متر و ردیاب نیز برای ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری اعم از تاکسی شهری، تاکسی تلفنی، اتوبوس واحد و مینی بوس نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ج


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, ] [ 1:50 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 222
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 222
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 115106
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1