فرماندار جدید نیر و کوهی از مشکلات
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

 

فرماندار جدید نیر و کوهی از مشکلات
آنچه در این سطور از نظرتان می گذرد پژواک درد دل های امام جمعه دلسوز و مردم نجیب وقانعی است که برای اعتلای این منطقه محروم و عقب مانده از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند...

به گزارش ارتاویل نیوز،آنچه در این سطور از نظرتان می گذرد از یک سو پژواک درد دل های امام جمعه محبوب شهرستان است که برای اعتلای این منطقه محروم و عقب مانده همچون شمعی، غریبانه می سوزد و از سوی دیگر انعکاس مشاهدات و ملاحظات باورنکردنی مدیری است که به تازگی سکان فرمانداری نیر را در دست گرفته و متعجبانه به اوضاع می نگرد و به نحوی که همکارانش واهمه دارند تا پاگذاشتن از یک سازمان میلیاردی به این شهر نا آبادباعث شود خدای ناکرده بی انگیزه شده و از خیر فرماندار نیر بگذرد.
 
بی شک نام و آوازه شهرستان نیر هم در تاریخ پر فراز و نشیب این کهن دیار می درخشد و هم مواهب الهی و خدادی آن با وجود بی مهری های فراوان همچون نگینی درخشان بر تارک استان می درخشد.

 
 
 دیار ما همچنان زنده است نفس می کشد و امید می رود در دوران تدبیر و امید روز به روز پویاتر و سرزنده تر از همیشه رشد و توسعه یابد.
واقعیت این است شهرستان نیر در مسیر پر پیچ و خمی قرار گرفته و گشودن گره های کور مشکلات این منطقه با تاسی از نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری نیازمند عزم راسخ و مدیریت جهادی است.
 
عزم ملی در محدوده جغرافیایی ما یعنی اینکه فعالان اجتمایی، افراد خوش فکر و تحصیل کرده و همجنین نخبگان منطقه آستین بالا زده و به یاری مدیران و در راس همه امام جمعه  و فرماندار دل سوز خود بشتابند .
 
با ارتباط نزدیک و همکاری موثر با این عزیزان قدرت پیگیری مسئولین ارشد شهرستان بیشتر می شود. شهروندان نیری بیشتر و بهتر از همیشه در جریان آخرین وضعیت منطقه قرار می گیرند و دست در دست هم مسائل و مشکلات را از مبادی مختلف به خصوص از ناحیه نمایندگان خود در مجلس و استاندار و سایر مدیران استان تا حصول نتیجه پیگیری می کنند.
 
در حال حاضر با وجود مدیریت و نظارت مستمر و ماه به ماه استانداری و روزانه فرمانداری در زمینه احداث و تکمیل آب های گرم معدنی نارسائی های جدی در این حوزه وجود دارد و همچنان متولیان امر با خرید زمان افتتاح فاز اول دهکده توریستی سبلان را به این ماه و آن ماه واگذار نموده که این امر به شدت امام جمعه دلسوز و مردم منطقه را نگران کرده است.

 اختلال در دریافت شبکه دیجیتال شهرستان با وجود پیگیری های انجام شده بی ثمر مانده است ؛ از اجرایی شدن عملیات پروژه احداث مجتمع آب درمانی سقزچی که سال ها پیش کلنگ آن به زمین زده شد خبری نیست.
 
احداث بیمارستان تنها از طریق فرمانداری پیگیری می شود و متولی امر  کوچکترین حرکتی در این زمینه ندارد؛ عملیات احداث جاده کمر بندی راکت مانده و اعتبار ندارد؛ سهم نا چیز طرح ها و پروژه های شهرستان از محل اعتبارات ملی صدای امام جمعه و مردم منطقه را در آورده است و دهها مشکل دیگر که در انتظار اقدامات جدی هستند.
 
حال در چنین شرایطی تنها تکیه بر امام جمعه و فرماندار کاری را از پیش نخواهد برد بلکه به جد نیاز است همشهریان عزیز به ویژه گروهایی که از آنها نام برده شد با احساس تکلیف مسئولیت بیشتر و ارتباط بهتر با مدیران ارشد شهرستان و با وحدت و همدلی به سراغ نمایندگان و مدیران تاثیر گذار استان رفته و با تبیین علل عقب ماندگی های شهرستان نیر راهکارهای رشد و شکوفایی منطقه را فراهم آورند.

در دولت تدبیر و امید این فرصت مهیا ست تا با کمک همدیگر مشکلات موجود از مبادی ذیصلاح و نتیجه بخش پیگیری شود؛ این کهن دیار میراث گذشتگان و موطن مادری ماست و بی صبرانه چشم  انتظار است تا با ایفای رسالت تاریخی خود سنگ ها  از مسیر حرکت آن برداشته شود تا به حقوق مسلم خود دست یابد و اگر چنین نشود فردا دیر خواهد بود.
سیدناصرسیدزاده
  انتهای خبر/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:خبر,اردبیل,ارتاویل نیوز, ] [ 14:44 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 104
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 114988
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1