امام جمعه هشجین:دخالت نمایندگان در عذل و نصب ها نتیجه سوء تدبیر وسوء مدیریت را به دنبال دارد
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

 

http://www.em-hashjin.ir/portal/wp-content/uploads/2014/06/emic4-300x144-215x144.jpgخطیب جمعه هشجین سید رسول رضوی نیا در خطبه های خود گفت:مسئولین شهرستان در رابطه با امر فرهنگی گزارشات خود را ارائه دهند/ عمل نکردن به وعده ها مردم را دلسرد نموده است/دخالت برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها نتیجه اش سوء تدبیر وسوء مدیریت است.

 

 

 

 

به گزارش ارتاویل نیوز:امام جمعه هشجین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آخرین جمعه ماه شعبان و در آستانه ماه مبارک رمضان هلول این ماه را گرامی داشته و نمازگزاران و خود را دعوت به رعایت تقوی الهی کردند.


امام جمعه هشجین ابراز داشتند: 7 تیر شهادت مظلومانه سید الشهدای انقلاب ،آیت الله بهشتی و هفتاد و تن از یاران انقلاب با دستان کثیف منافقان می باشد. قوه قضائیه باید درمسیر عدالت علوی و بهشتی گونه با مفسدین برخورد کند .ریاست محترم جمهور در مورد عدم فشار برقوه قضائیه نکات خوبی ارائه کردند . نکته ی حائز اهمیت در این مورد اینکه برخی در کشور به دنبال ماجرا جویی ودخالت در وظایف قوه قضائیه در نحوه برخورد با خائنین نظام در موضوعی که برخی از سر خیانت وبرخی از روی کینه وکدورت به کشور خیانت کرده بودند نباشند وبه یاد داشته باشند که نظام نهایت رافت اسلامی را در برخورد با آنان مبذول داشته است.

ایشان با اشاره به دخالت برخی نمایندگان در عزل و نصب ها خاطر نشان کرد: وظایف هر کدام از مسئولین در نظام تعریف شده و دخالت برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها نتیجه اش سوء تدبیر وسوء مدیریت است وقربانی این بد اخلاقی سیاسی عموم مردم خواهند بود. تذکرات از سر دلسوزی چه مانعی دارد اما تحمیل ودست نشاندگی بی تقوایی است . وبه جای دخالت های بیمورد در انجام وظایف خود همت کنید.

وی افزود: مسئولین شهرستان در رابطه با امر فرهنگی گزارشات خود را ارائه دهند ، باید فعالیت ها و کارهای انجام شده خود را بیان کرده و قول ها و وعده هایی که بتوسط آن وعده ها مورد تایید مردم قرار گرفته و اعتماد مردم را جلب کرده اند  در این مورد باید مردم را نسبت به فعالیت های خود آگاه سازند. تریبون نماز جمعه من بعد از مسئولینی که به مردم وعده های داده اند مطالبه خواهد نمود. عمل نکردن به وعده ها مردم را دلسرد نموده است.

خطیب جمعه هشجین بیان کرد: مصرف مواد مخدر در ایران خسارات بسیاری در بین جامعه و جوانان ما دارد و در این قضیه ما شهدا و جانبازان بسیاری داریم. همچنین رضوی نیا از شیوع مواد مخدر در ادارات و حتی دربین تحصیل کرده ها ابراز نگرانی کرده واز نیروی محترم انتظامی با پشتوانه قره ی محترم قضاییه برخورد قاطع را خواستار شدند واز عموم مردم در جهت همکاری با نهاد های مربوطه در جهت فراگیر وعمومی شدن مبارزه با مواد مخدر تذکر دادند.که افراد زیادی دامن گیر مواد صنعتی مخدر هستند خبر داد.

وی گفت: امروز ما بسیار مشاهده می کنیم جوانان به سوی اعتیاد راهی هستند و بیشترین استفاده را از قلیان می کنند ، قلیان های میوه ای به مراتب خطرناک تر از مواد مخدر صنعتی هستند و شش برابر سیگار اعتیاد آور است و ایشان بالاترین علت سرطان در کشور را دخانیات دانست و تاکید کرد در کمک به این پدیده و جوانان آلوده به این نوع اعتیاد ها همگان باید دست به کار بشویم و با کسانی که تولید این مواد را عهده دار هستند، هم قوه قضائیه و هم ضابطین در منطقه باید با آنان برخود جدی داشته باشند.

رضوی نیا داعش را دست پرورده دشمنان اسلام و رژیم استکبار دانستد و افزود این ها به دنبال تجزیه عراق هستند ، اینها نمی دانند با ورود به عراق قبرستانی عظیمی را برای خود درست کرده اند، همچنین در رابطه با اعدام آیت الله النّمر مخالفت کرده و خواستار تجدید نظر آنها در باره اعدام این مرجع شیعی در عربستان شد و گفت عربستان در صورت اعدام النّمر بهای سنگینی را خواهد پرداخت.

 


نظرات شما عزیزان:

forqan
ساعت14:28---11 تير 1393
سلام حاجی اقا سواد خواندن نوشتن دارن
پس نماینده باید چه .... بکنه
دکوره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 4:25 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 114915
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1