امام جمعه خلخال: گروه‌های ضدشیعی در صدد تفرقه در مناطق سنی‌نشین خلخال هستند
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

 امام جمعه شهرستان خلخال گفت: گروه‌های ضد شیعی که ماه هاست با تندروی خود عالم شیعی و تسنن را مورد هجمه قرار داده اند تحرکاتی را در مناطق سنی نشین خلخال شروع کرده اند که باید مراقبت های لازم انجام شود.

 

به گزارش ارتاویل نیوز، حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار کرد: تاریخ ننگین آمریکا پر از تجاوز، تروریست پروری و حمایت از گروه های ضدانسانی است که به هر شکل ممکن تلاش آنها به منافع غربی ها کمک کرده و در حقیقت رژیم صهیونیستی را به ادامه تجاوزهای خود امیدوار می کند.

وی با بیان اینکه بزرگترین هدف آمریکا از ایجاد این هیاهو در عالم اسلام غافل شدن جهان اسلام از تجاوزها و توطئه های رژیم صهیونیستی است، افزود: این وحدت و یکپارچگی امت اسلامی می تواند آرامش را به منطقه باز گردانده و بیش از هر زمان دیگر جلوی تجاوزات و تهدیدها را بگیرد.

امام جمعه شهرستان خلخال تصریح کرد: در پشت پرده این آتش افروزی ها برخی کشورهای منطقه نیز دست در آتش دارند تا به هر شکل ممکن با حمایت از گروه های ضد انسانی بتوانند خاورمیانه جدید را بدون مولفه اسلام و ارزش های دینی به وجود آورند.

رشتبری فعالیت های داعش را از جنس اقدامات منافقان دانست و بیان کرد: منافقان نیز در دهه های نخست انقلاب به شدت با معیارها و محک های مکتب اسلام مبارزه و مقابله کردند و زمینه شهادت هزاران انسان بی گناه را در کشورمان فراهم آوردند که در نوع خود این تعدی ها و جسارت ها مقبول طبع آمریکایی ها و اروپایی ها واقع شده است.

وی سالروز شهادت آیت الله بهشتی را گرامی داشت و گفت: آیت الله بهشتی خدمات گران سنگی را به انقلاب انجام داده و یکی از استوانه های قدرتمندی نظام اسلامی و پشتیبان حقیقی ولایت فقیه بود و هیچ وقت پا از مسیر عقلانیت، منطق و حکم اخلاق مدارانه اسلام کنار نگذاشت.

رشتبری اظهار کرد: امروز همان منافقان کوردلی که شهید مظلوم بهشتی را به همراه 72 تن از یارانش به فیض شهادت رساندند در زیر چتر حمایتی آمریکا و غرب قرار دارند در حالی که این حمایت برخلاف قاعده و قواره ادعای آنها در مبارزه با تروریسم است.

خطیب جمعه خلخال با اشاره به نامگذاری این ایام به هفته قوه قضائیه افزود: بالاترین وظیفه و رسالت دستگاه قضا اجرا و اقامه عدل و داد است و این دستگاه در کسب اعتماد و اطمینان مردم کارها و فعالیت هایش در بالاترین تراز است.

وی نزدیکی ماه مبارک رمضان و باز بودن درهای رحمت الهی را در این یام پرفضیلت یادآور شد و گفت: باید در این ماه به یک نهضت عظیم قرآنی و قرآن خوانی دست بزنیم تا اصالت فرهنگ قرآنی بیش از این حفظ شود.

تسنیم

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 1:33 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 127
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 115011
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1