امام جمعه پارس آباد: بي صبرانه منتظر حکم جهاد رهبري هستيم
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
بي صبرانه منتظر حکم جهاد رهبر معظم انقلاب هستيم
امام جمعه پارس آباد گفت: در صورت هر گونه تعرض داعش به مقدسات اسلامي عراق منتظر حكم جهاد رهبر معظم انقلاب براي فدا كردن جانمان در اين راه هستيم.

به گزارش ارتاویل نیوز ، حجت الاسلام "ولي علوي" ظهر امروز در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته در مصلي امام خميني(ره) پارس آباد با اشاره به حوادث تروریستی در عراق و فجایع غیر انسانی گروهک داعش اظهار کرد: ریشه و منشا این حرکت های تروریستی در منطقه آمریکا، انگلیس و دولت های غربی هستند و آنها امروز عراق را می خواهند تجزیه کنند.

وي با محکوم کردن اقدام وحشیانه گروهک تروریستی داعش در عراق افزود: قتل، کشتار و آواره کردن مردم مظلوم در آموزه های دین مبین اسلام جایی ندارد و این امر با ارزش های اسلامی منافات دارد.

خطيب جمعه پارس آباد ایجاد تفرقه بین مسلمانان را از اهداف عملیات های تروریستی گروهک داعش در عراق عنوان کرد و گفت: اعضای این گروهک پس از هر جنایت و خونریزی شعار الله اکبر سر می دهند در صورتی که هیچ مسلمانی حاضر به انجام این اقدامات وحشیانه نمی شود آنها را به طرز فجيعي به قتل مي رسانند.

علوي تصریح کرد: پس از انتخابات عراق، دولت مردان آمریکا می خواهند با راه اندازی جنگ داخلی در عراق پایه های دولت اسلامی به وجود آمده را متزلزل کنند ولی ملت عراق این اجازه را به آنها نمی دهند.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی گروههای زیادی از مردم ایران به ویژه پارس آبادي ها برای حضور در عراق و مقابله با گروهک تروریستی داعش ابراز کرد: ما منتظر امر ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای هستیم تا این کار را انجام دهیم.

خطیب جمعه پارس آباد در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضاییه، یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش را گرامی داشت.

وی به اهداف تشکیل قوه قضاییه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران پرداخت و یادآورد شد: مبارزه با ظلم، قانون گرایی و احقاق حق از جمله اهداف تشکیل این قوه بود.

حجت الاسلام علوي با اشاره به فضایل ماه مبارک شعبان و رمضان بيان كرد: باید از این فرصت های ارزشمند نهایت بهره را برای نزدیکی به خداوند برد.

امام جمعه پارس آباد در بخش دیگری از خطبه های نماز به مناسبتهای هفته آینده از جمله سالروز سو قصد به جان رهبر معظم انقلاب در زمان ریاست جمهوری شان در مسجد اباذر از سوی گروهک تروریستی منافقین، حمله جنايتكارانه ناو آمريكايي به هواپيماي مسافربري جمهوري اسلامي ايران بر فراز خليج فارس، هفته مبارزه با مواد مخدر ، سالروز بمباران شیمیایی سردشت در سال 69 بوسیله بعثی ها و روز مبارزه با سلاحهای شیمیایی و میکروبی اشاره کرد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 1:22 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 114906
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1