امام جمعه کوثر:بحث فرهنگ غني اسلامي را بايد در جامعه اسلامي ترويج دهيم
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
بحث فرهنگ غني اسلامي را بايد در جامعه اسلامي ترويج دهيم
  امام جمعه كوثر: بايد در اين زمان حساسي كه دشمنان اسلام لحظه به لحظه خواستار تخريب دين اسلام هستند بهوش و آگاه بود و بحث فرهنگ غني اسلامي را در جامعه اسلامي ترويج داد.

به گزارش ارتاویل نیوز ، حجت الاسلام والمسلمين بيگي در خطبه هاي امروز نماز جمعه كوثر بر احياي فرهنگ اسلامي در بين مردم و مسئولين دستگاههاي اجرايي تاكيد كرد و افزود: بايستي بحث فرهنگ را كه دغدغه امروزي مقام معظم رهبري است بيش از پيش در شهرستان محقق سازيم و نگذاريم دشمنان اسلام فرهنگ غلط غربي را بر مسلمانان جهان تحميل كنند.

وي در ادامه از نيروهاي نظامي و انتظامي، مسئولين گروه حلقه هاي شجره طيبه صالحين و همينطور مديران مسئولي كه در عرصه فضاي مجازي فعاليت مي كنند خواستار ارتقاء بحث فرهنگ در زمان حساس امروزه كشور شد و افزود: بايد در اين زمان حساسي كه براي كشورمان و همينطور كشور هاي اسلامي همسايه پيش آمده است و دشمنان اسلام كه لحظه به لحظه خواستار تخريب دين اسلام هستند بهوش و آگاه بود؛ چرا كه با هزاران شبكه هاي ماهواره و جنگ هاي پي در پي كه در كشور هايي همچون عراق به راه انداخته اند خواهان ضربه محلك به مسلمانان هستند.

حجت الاسلام و المسلمين بيگي استقرار روحيانيون را در شهرستان كوثر و فعاليت در عرصه ديني را از مسئولين فرهنگي خواستار شد و اظهار كرد: با پيگيري هايي كه انجام يافت خوشبختانه روحانيوني در راستاي ترويج فرهنگ غني اسلامي و همچنين تبليغ دين مبين اسلام در شهرستان كوثر استقرار يافته و به فعاليت خواهند پرداخت.

خطيب جمعه كوثر در بخش ديگري از سخنان خود به وضعيت مديريت شهري شهر گيوي اشاره كرد و افزود: متاسفانه پيش از اين شهرداري شهر گيوي در شان شهر و مردم كار نكرده است؛ اما اميد مي رود كه با انتخاب شهردار جديدي كه يك هفته است منصوب شده است، شهرمان در راستاي توسعه و آباداني و با نظارت دقيق بر پروژه ها پيشرفت كند.

انتهاي خبر/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 1:12 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 121
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 115005
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1