امام جمعه اصلاندوز خطاب به مسئولان ، انتقال پادگان شهید مدنی اصلاندوز قابل قبول نیست
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
امام جمعه اصلاندوز از انتقال مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز به سایر استان بشدت انتقاد کرد و گفت:انتقال این مرکز به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به گزارش ارتاویل نیوز  ،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده "در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با اشاره به انتشار اخبار تکان دهنده انتقال مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز به سایر استان گفت:تنها دل گرمی مردم و عشایر غیور و مرزنشین اصلاندوز که در طول تاریخ و دورانها زحمات زیادی کشیده اند، این مرکز است.

وی افزود:متاسفانه از گوشه و کنار زمزمه های انتقال این مرکز شنیده می شود ما ضمن اینکه اراین جریان بشدت ناراحت هستیم از مسئولین امر می خواهیم که در مورد انتقال مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز تجدید نظر کنند.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه پادگان شهید مدنی اصلاندوز تنها مرکزی که به اقتصاد و معیشت مردم بخصوص برای اشتغالزایی جوانان کمک می کند گفت:تمام همت ما این بود که به این شهر مرزی یک رونقی داده شود گمرک آن باز و شهر به شهرستان تبدیل شده و زندگی و معیشت مردم حل شود.اما متاسفانه هر روز شاهد قیچی شدن پرو بال این شهر هستیم.

اسدزاده از آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ،استاندار اردبیل و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواست در جهت جلوگیری از انتقال مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز به سایر استان تلاش و همت خود را بکار بندند.

خطیب نمازجمعه اصلاندوز دربخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هفتم تیر به تشریح ابعاد زندگانی شهید دکتر بهشتی پرداخت و  مهمترین کار در حوزه قضاییه را اخلاق ،معنویت ،عدالت وبرابری و مساوات دانست .

وی ضمن تقدیر و تشکر از رییس و کارکنان حوزه قضایی و شوراهای حل اختلاف شهر اصلاندوز ،کمبود نیروی انسانی از جمله کمی قاضی در دادگاه عمومی بخش اصلاندوز را یکی از مشکلات عمده در این بخش عنوان کرد و از مسئولین مربوط خواست نسبت به حل این مشکل قدمهای موثری را بردارند.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین در خطبه اول نمازجمعه اصلاندوز به آغاز ماه مبارک زمضان ،ماه میهمانی خدا اشاره کرد و گفت:بنا به فرموده حضرت رسول اکرم(ص)درهای آسمان در شب اول ماه رمضان گشوده می شود و تا آخر شب این ماه بسته نمی شود.

وی با اشاره به نگهداشتن حرمت ماه مبارک رمضان گفت:از مردم فهیم و ولایت مدار اصلاندوز بخصوص از نسل جوان این منطقه می خواهیم حرمت ماه مبارک رمضان را نگهدارند،زیرا ماه رمضان حرمت دارد.

امام جمعه اصلاندوز از نیروی انتظامی خواست با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان برخورد جدی کرده و کسانیکه نسبت به این ماه عزیز احترام قایل نبوده و در ملاعام اقدام به روزه خواری نمایند طبق قانون رفتار کنند.

وی با اعلام اینکه در این ماه تلاوت قرآن بسیار روایت شده است افزود:روحانیت منطقه با حضور در مساجد و برپایی نمازهای واجب ،تلاوت قرآن و بیان احکام الهی در جهت راهنمایی و هدایت مردم روزه دار تلاش کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین اسدزاده، در پایان ضمن تقدیر و تشکر از  زحمات سرهنگ پاسدار "حسن نوری" فرمانده سابق بسیج سپاه ناحیه عشایری که منشا برکات در شهرمان محسوب می شد افزود:از جمله اقدامات وی در طول فرماندهی در اصلاندوز  انجام کارهای فرهنگی،مناسبت های مذهبی و دینی ،انجام کارهای خدماتی چه در شهر و چه در روستاها  و کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی بود .

امام جمعه اصلاندوز همچنین ضمن تبریک و آرزوی موفقیت سرگرد محرم بنیادی بعنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه عشایری گفت:از ایشان می خواهیم با جدیت و دقت در کار بسیج و سپاه ناحیه عشایری اقدامات موثری انجام دهد.

گفتنی است، در بین الصلاتین نمازجمعه اصلاندوز "علی نباتی" رییس دادگاه عمومی بخش اصلاندوز بمناسبت هفته قوه قضاییه از اقدامات و فعالیتهای حوزه قضایی اصلاندوز به مردم گزارش داد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 1:10 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 114895
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1