عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس: پرچمداری جوانان شایسته ایرانی باعث غرور کشور است
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: پرچمداری جوانان این مرز و بوم درعرصه‌های جهانی و بین‌المللی و درخشش آنها اسباب غرور و عزت این مرز و بوم را فراهم کرده است.

خبرگزاری فارس: پرچمداری جوانان شایسته ایرانی باعث غرور کشور است
 

جلیل جعفری‌بنه‌خلخال در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: درخشش ورزشکاران ایران اسلامی در آوردگاه‌های جهانی و تلاش غیورمردان تیم‌های والیبال و فوتبال جمهوری اسلامی ایران نشان داد جوان ایرانی شایستگی پرچمداری در عرصه‌های جهانی است و درخشش غرورآفرین فرزندان ایرانی نمونه‌ای از حرکت‌های جهادی جوان ایرانی است که باعث غرور شهروندان ایرانی شده‌ است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال‌هایی که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری باید حرکت و کوشش جهادی داشته باشیم تا عزت و اقتدار ایرانی روز به روز به مستکبرین ثابت شود، خوشبختانه در عمل به فرامین معظم‌له تلاش‌های انجام‌شده نشان می‌دهد که روحیه جهادی روز به روز بر مشکلات غلبه می‌کند.

جعفری ادامه داد: در شهرستان‌های خلخال و کوثر پس از سالیان سال فرمانداری خلخال در رتبه اول و کوثر در رتبه سوم استان و بخشداری فیروز یکی از بخشداری‌های برترانتخاب شده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: شهرداری هشتجین شهرداری برتر استان و جهاد کشاورزی کوثر رتبه های خوبی در سطح استان کسب کرده و در بخش توسعه راه‌ها در سال گذشته به رتبه اول استان دست یافتیم.

وی تصریح کرد: در زمینه‌های مختلف توسعه‌ای حرکت‌های مشابهی داشتیم و اولین آموزشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های استان را در خلخال راه‌اندازی کردیم که نمودهای عینی از تلاش‌های جهادگونه است.

رئیس فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل در خصوص برخی حرکت‌های تخریبی و نسنجیده افزود: حرکت‌های نسنجیده و تخریبی برازنده شهروندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست و باید در لبیک‌گویی به فرامین رهبر فرزانه انقلاب و در راستای حرکت در مسیر اهداف انقلاب و نظام اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم و در هر جایگاهی که قرار می‌گیریم باید رسالتی که بر دوش داریم فراموش نکنیم.

 

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 1:6 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 114907
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1