رئیس دانشگاه‌های پیام نور: طالب افزایش دانشجو در دانشگاه پیام نور نیستیم
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

 رئیس دانشگاه‌های پیام نور کشور گفت: ما طالب افزایش دانشجویان در دانشگاه پیام نور نیستیم بلکه طالب یاددهی بالا و با کیفیت از سوی اساتید هستیم.

خبرگزاری فارس: طالب افزایش دانشجو در دانشگاه پیام نور نیستیم
 

به گزارش ارتاویل نیوز ، ابوالفضل فراهانی رئیس عالیه دانشگاه پیام نور کشور بعد از ظهر امروز در نشست روسای دانشگاه‌ها و هیئت‌های علمی مراکز آموزش عالی شهرستان خلخال گفت: ما طالب افزایش دانشجویان نیستیم و بهره‌گیری دانشجویان از اساتید نخبه و یاددهی مناسب علوم به دانشجویان مد نظر ماست.

وی با اشاره به این موضوع که اگر می‌بینیم دانشجویان رغبت بیشتری برای حضور و تحصیل در پیام نور دارند علت اصلی آن کیفیت آموزش در این دانشگاه است.

فراهانی خاطر نشان کرد: قرار نیست که تمامی دانشگاه‌های خوب با هیات‌های علمی با کارایی بالا در مراکز مهم کشور و در تهران قرار گیرد. شهرهایی مثل خلخال با وضعیت مناسب آموزشی نیز محلی مناسب برای علم‌جویی است.

 

وی گفت: تنها مزیتی که دانشگاه‌ پیام نور به سایر مراکز آموزش عالی دارد این است که این دانشگاه فرایندی در پیش گرفته که دانشجویانی که نمی‌توانند در سایر مراکز به هر دلیل ممکن تحصیل کنند شرایط تحصیل فراهم بوده و ادامه تحصیل ممکن است.

فراهانی با اشاره به افت کیفیت آموزش در دانشگاه‌ها گفت: در عمده دانشگاه‌ها افت کیفیت 30 تا 60 درصد بوده که این افت در دانشگاه پیام نور در کمترین حد به رقم هشت تا 12 درصد می رسد که این افت متاثر از مسائل جمعیتی کلان کشور است.

فراهانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بومی سازی یکی دیگر از بحث‌های مورد اولویت در هسته مرکزی دانشگاه‌های پیام نور کشور قرار دارد به طوری که تحصیل آموختگان همین مراکز در واحد‌های دانشگاهی جذب و مشغول به فعالیت می‌شوند.

 ولی الله خوش‌طینت رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل نیز با اشاره به موقعیت خاص دانشگاه پیام نور open university گفت: در حال حاضر 13 مرکز دانشجویی در شهر‌های مختلف استان اردبیل با بیش از 16 هزار دانشجو در حال فعالیت است که مرکز خلخال یکی از فعالترین مراکز در سطح استان اردبیل بوده است.

علی اکبر شکارچی رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال نیز با اشاره به فعالیت دانشکده علوم پزشکی در خلخال خواستار استقلال این دانشکده از استان شد و گفت: ما شاهد هستیم مراکزی قبل از خلخال دانشکده شده ولی زودتر از خلخال استقلال پیدا کرده است.

شکارچی گفت: در حال حاضر یک طبقه از بیمارستان قدیم خلخال برای بحث آموزش و اداری دانشکده علوم پزشکی خلخال آماده شده که این فضا نیاز به توسعه دارد و برای تکمیل طبقه اول این ساختمان بیش از 400 میلیون تومان احتیاج است تا نیاز شهرستان برطرف شود.

راشد صفوی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز خلخال نیز از فعالیت کارکنان این مرکز در روزهای گذشته در بحث برگزاری امتحانات سخن گفت و افزود: در حال حاضر دو پروژه عظیم سوله ورزشی چند منظوره و مجتمع فرهنگی دانشگاه پیام نور درحال ساخت بوده که بیش از دو و میلیارد تومان اعتبار در این پروژه ها صرف خواهد شد.

 

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 1:5 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 114965
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1