آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

رسانه ها از مسلمان شدن 12 نفر در جریان برگزاری جام جهانی فوتبال 2014 در برزیل خبر دادند.



متن کامل خبر
[ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, ] [ 1:15 ] [ پیمان شیرینی ]

 

ارتاویل نیوز: مدیر پروژه happy baby در ایران از رونمایی دستگاه ترجمه گریه نوزاد، برای نخستین بار در ایران خبر داد.

 


متن کامل خبر
[ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, ] [ 1:13 ] [ پیمان شیرینی ]

 
در ادامه یادداشتی که از « عبدالرحیم اباذری» در سایت عصر ایران منتشر شد آمده است: - - اندکی غفلت می تواند ما را به تکرار فاجعه هفتم تیر 1360 دچار کند. - - مسیر حفظ نظام و انقلاب وارزش های اخلاقی در حفظ بهشتی های زمان است. - به نظر می رسد این هشدارها و جملات نیاز به تجزیه و تحلیل و توضیح بیشتر دارد تا ابعاد گوناگون آن برای نسل جوان کشورمان که از تاریخ انقلاب اطلاعات کمتری دارند ، قابل درک و هضم باشد. - اگر به اوائل پیروزی انقلاب برگردیم ...


متن کامل خبر
[ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, ] [ 1:10 ] [ پیمان شیرینی ]

گرد و خاک؛ دومین پدیده نادر آب و هوایی تهران در سال 93 درحالی شب گذشته تجربه شد که اتفاقا استان های غربی درگیر گرد و خاک عربی نبودند. این یعنی هر اتفاقی که در تهران و کرج و شهرهای دیگر در این محدوده افتاده، منشا داخلی دارد.دراین باره احد وظیفه، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی دراین باره به خبرآنلاین می گوید: منشا گرد و غبار دیشب در استان مرکزی، استان البرز، جنوب تهران و بخشی از قم به دلیل کمبود بارش های موثر است. چه اینکه سرعت باد دیشب در حالت معمول نباید به گرد و خاک منجر شود ...



متن کامل خبر
[ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, ] [ 1:6 ] [ پیمان شیرینی ]
اسماعیل کوثری در گفت وگو با ارتاویل نیوز ، با اشاره به ماهیت گروه تروریستی داعش، اظهار کرد: داعش و گروه هایی مانند القاعده و طالبان دست پروده، اسرائیل و عربستان و طراح اصلی این عملیات تروریستی در اصل آمریکا، اسرائیل هستند. - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با شاره به اهداف این گروه تروریست، افزود: هدف اصلی گرو های تروریسی مطرح کردن بهار عربی در برخی از کشورها به ویژه سوریه بود، البته در سوریه نتوانستند حرکت مطلوبی داشته باشند ...


متن کامل خبر
[ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, ] [ 1:0 ] [ پیمان شیرینی ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: صرفه جویی در مصرف آب نیازمند مدیریت و همکاری مشترکان و آحاد مردم است که عزم ملی را نیازمندیم.


متن کامل خبر
[ چهار شنبه 10 تير 1393برچسب:, ] [ 23:59 ] [ پیمان شیرینی ]
استاندار اردبیل گفت: شایسته است بانک ها به سرعت سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صنعتی را تأمین کرده و به تقویت چرخه تولیدی آنها کمک کنند.


متن کامل خبر
[ سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, ] [ 23:55 ] [ پیمان شیرینی ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: راهداری اردبیل به رغم فعالیت دامنه دار به ویژه در ایام سرد سال با کمبود کسری شدید منابع اعتباری روبه روست که ...


متن کامل خبر
[ سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, ] [ 23:50 ] [ پیمان شیرینی ]
خنکای هوا در اوج گرمای تابستان و فصل روزه داری مردم اردبیل را شادمان کرده به طوریکه این وضعیت جوی در روزهای آینده ادامه پیدا می کند.


متن کامل خبر
[ سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, ] [ 23:49 ] [ پیمان شیرینی ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت ...


متن کامل خبر
[ سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, ] [ 23:48 ] [ پیمان شیرینی ]
در یک بازی تدارکاتی تیم فوتبال پیکان لیگ برتری نتوانست حریف شهرداری اردبیل باشد و بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.


متن کامل خبر
[ سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, ] [ 23:46 ] [ پیمان شیرینی ]

 

هفت سنگ ایرانی یا modern family آمریکاییآنچه در زندگی اجتماعی مان در این ماه مبارک به یکی از سنت ها تبدیل شده است سریال های این ماه است. تقریباً تمام شبکه های صدا و سیما در این ماه از قبل از افطار تا پاسی از شب اقدام به پخش ویژه برنامه هایی می کنند که یکی از این بخش ها پخش سریال است.



متن کامل خبر
[ سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, ] [ 23:15 ] [ پیمان شیرینی ]
طی حکمی از طرف استاندار اردبیل،علی بهشتی معاون فرماندار بیله سوار با حفظ سمت،بعنوان سرپرست بخشدار مرکزی این شهرستان معرفی شد.


متن کامل خبر
[ سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, ] [ 23:14 ] [ پیمان شیرینی ]

کسی که بیش از همه در روز قیامت حسرت می خورد آیت الله جوادی آملی: مشکل رسمی صاحبان ثروت امروز است، اینها خودشان را مالک می دانند، اگر بگویید باید وجوهات بدهید می گوید مال خودم است، بگویید این قدر تفاخر نکنید می گوید مال خودم است، گوش نمی دهد!



متن کامل خبر
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 4:30 ] [ پیمان شیرینی ]

 

صفحه اول روزنامه های 7 تیر ماهصفحه اول روزنامه های سیاسی - اجتماعی کشور تا ساعاتی دیگر روی کیوسک مطبوعات عرضه خواهند شد که تصویر صفحه اول آنها در ذیل آمده است.



متن کامل خبر
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 4:27 ] [ پیمان شیرینی ]

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیله سوار گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان بیش از 150 مسجد در شهرستان بیله سوار غبار روبی شد.


متن کامل خبر
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 4:26 ] [ پیمان شیرینی ]

 

http://www.em-hashjin.ir/portal/wp-content/uploads/2014/06/emic4-300x144-215x144.jpgخطیب جمعه هشجین سید رسول رضوی نیا در خطبه های خود گفت:مسئولین شهرستان در رابطه با امر فرهنگی گزارشات خود را ارائه دهند/ عمل نکردن به وعده ها مردم را دلسرد نموده است/دخالت برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها نتیجه اش سوء تدبیر وسوء مدیریت است.



متن کامل خبر
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 4:25 ] [ پیمان شیرینی ]

 

 فیلم 8 دقیقه ای كه هيچكس تحمل نكرد  فیلم 8 دقیقه ای كه هيچكس تحمل نكرد


متن کامل خبر
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 4:24 ] [ پیمان شیرینی ]

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به تحولات عراق گفت: نقشه غرب به ویژه آمریکا و اسراییل تجزیه کشور عراق است.



متن کامل خبر
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 1:41 ] [ پیمان شیرینی ]

 

خطیب جمعه گرمی توسعه و ترويج مواد مخدر، فرهنگ ابتذال و تروريسم را سه ابزار شيطانی غرب و استکبار جهانی برای نابودی اسلام و مسلمانان دانست.
 


متن کامل خبر
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 1:38 ] [ پیمان شیرینی ]
  امام جمعه مشگین شهر گفت: هدف از اشغال عراق جمع آوری پسماندهای رژیم صدام و ایجاد اتحاد بین نیروهای تکفیری است.
 

 



متن کامل خبر
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 1:37 ] [ پیمان شیرینی ]

 

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: گروه‌های ضد شیعی که ماه هاست با تندروی خود عالم شیعی و تسنن را مورد هجمه قرار داده اند تحرکاتی را در مناطق سنی نشین خلخال شروع کرده اند که باید مراقبت های لازم انجام شود.

 



متن کامل خبر
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 1:33 ] [ پیمان شیرینی ]

مقدسیامام جمعه شهرستان خلخال گفت: گروه‌های ضد شیعی که ماه هاست با تندروی خود عالم شیعی و تسنن را مورد هجمه قرار داده اند تحرکاتی را در مناطق سنی نشین خلخال شروع کرده اند که باید مراقبت های لازم انجام شود.

 


متن کامل خبر
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 1:29 ] [ پیمان شیرینی ]
امام جمعه نمین: عدالت در جامعه تنها با کشف حقیقت میسر می شود
 امام جمعه نمین گفت: قوه قضاییه نباید تنها به قرائن، شواهد و مدارک ظاهری تکیه کند بلکه باید با کشف حقیقت نسبت به جاری ساختن عدالت در جامعه اقدام کند.


متن کامل خبر
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 1:24 ] [ پیمان شیرینی ]
بي صبرانه منتظر حکم جهاد رهبر معظم انقلاب هستيم
امام جمعه پارس آباد گفت: در صورت هر گونه تعرض داعش به مقدسات اسلامي عراق منتظر حكم جهاد رهبر معظم انقلاب براي فدا كردن جانمان در اين راه هستيم.


متن کامل خبر
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 1:22 ] [ پیمان شیرینی ]
بحث فرهنگ غني اسلامي را بايد در جامعه اسلامي ترويج دهيم  امام جمعه كوثر: بايد در اين زمان حساسي كه دشمنان اسلام لحظه به لحظه خواستار تخريب دين اسلام هستند بهوش و آگاه بود و بحث فرهنگ غني اسلامي را در جامعه اسلامي ترويج داد.
 


متن کامل خبر
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 1:12 ] [ پیمان شیرینی ]

  امام جمعه اصلاندوز از انتقال مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز به سایر استان بشدت انتقاد کرد و گفت:انتقال این مرکز به هیچ وجه قابل قبول نیست.



متن کامل خبر
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 1:10 ] [ پیمان شیرینی ]
 شهردار گرمی از توليد و پخش 500 تن آسفالت در معابر اين شهر طي يک ماه گذشته و ادامه عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر خبر داد.


متن کامل خبر
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 1:9 ] [ پیمان شیرینی ]
خبرگزاری فارس: پرچمداری جوانان شایسته ایرانی باعث غرور کشور است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: پرچمداری جوانان این مرز و بوم درعرصه‌های جهانی و بین‌المللی و درخشش آنها اسباب غرور و عزت این مرز و بوم را فراهم کرده است.

 

خبرگزاری فارس: پرچمداری جوانان شایسته ایرانی باعث غرور کشور است
 
 

جلیل جعفری‌بنه‌خلخال در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: درخشش ورزشکاران ایران اسلامی در آوردگاه‌های جهانی و تلاش غیورمردان تیم‌های والیبال و فوتبال جمهوری اسلامی ایران نشان داد جوان ایرانی شایستگی پرچمداری در عرصه‌های جهانی است و درخشش غرورآفرین فرزندان ایرانی نمونه‌ای از حرکت‌های جهادی جوان ایرانی است که باعث غرور شهروندان ایرانی شده‌ است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال‌هایی که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری باید حرکت و کوشش جهادی داشته باشیم تا عزت و اقتدار ایرانی روز به روز به مستکبرین ثابت شود، خوشبختانه در عمل به فرامین معظم‌له تلاش‌های انجام‌شده نشان می‌دهد که روحیه جهادی روز به روز بر مشکلات غلبه می‌کند.

جعفری ادامه داد: در شهرستان‌های خلخال و کوثر پس از سالیان سال فرمانداری خلخال در رتبه اول و کوثر در رتبه سوم استان و بخشداری فیروز یکی از بخشداری‌های برترانتخاب شده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: شهرداری هشتجین شهرداری برتر استان و جهاد کشاورزی کوثر رتبه های خوبی در سطح استان کسب کرده و در بخش توسعه راه‌ها در سال گذشته به رتبه اول استان دست یافتیم.

وی تصریح کرد: در زمینه‌های مختلف توسعه‌ای حرکت‌های مشابهی داشتیم و اولین آموزشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های استان را در خلخال راه‌اندازی کردیم که نمودهای عینی از تلاش‌های جهادگونه است.

رئیس فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل در خصوص برخی حرکت‌های تخریبی و نسنجیده افزود: حرکت‌های نسنجیده و تخریبی برازنده شهروندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست و باید در لبیک‌گویی به فرامین رهبر فرزانه انقلاب و در راستای حرکت در مسیر اهداف انقلاب و نظام اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم و در هر جایگاهی که قرار می‌گیریم باید رسالتی که بر دوش داریم فراموش نکنیم.

انتهای پیام

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930404001257#sthash.WAkrDIux.dpuf


متن کامل خبر
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 1:6 ] [ پیمان شیرینی ]
خبرگزاری فارس: طالب افزایش دانشجو در دانشگاه پیام نور نیستیم

 رئیس دانشگاه‌های پیام نور کشور گفت: ما طالب افزایش دانشجویان در دانشگاه پیام نور نیستیم بلکه طالب یاددهی بالا و با کیفیت از سوی اساتید هستیم.

 
 

 



متن کامل خبر
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 1:5 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 114867
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1